Witam,poszukuję podobnych filmów,zwłaszcza pod względem fabuły,w którym jest
przedstawiona trudna miłość.
Może być przedstawiona np.: śmiertelna choroba osoby z pary,życie małżeńskie z inwalidą itd.
Z mojej strony mogę polecić: 'Podaj dalej' z 2000,'Titanic' z 1997 (klasyka musi być ;)),'Lepiej
być nie może' z 1997,'Uwierz w ducha' z 1990,'Piękny umysł' z 2001
i z szokujących i dość ciężkich filmów: 'Zły dotyk' z 2004,'Przełamując falę' z 1996,'Pręgi' z 2004
a wy,co polecicie ? ;)
"Przełamując fale" - jak przeczytałem recenzje filmu "Życie ukryte w słowach" to byłem pewien że się pomyliłem i czytam o tym filmie, a jednak to jakaś kopia
Fabuła podobna,ale sam klimat,sposób nagranie zupełnie inny :) także jeśli nie oglądałeś,to koniecznie obejrzyj :) zarówno 'Przełamując fale' jak i 'Życie ukryte w słowach',wbrew pozorom to całkowicie dwa odmienne filmy:)
Oglądałam 'Szkołę uczuć' z parę lat temu i jest dość średnim filmem.
Próbowałam 'W stronę morza',ale niestety mnie nie wciągnął i nie skończyłam.
W każdym razie-dzięki :)
Dziękuje :) myślę,że w pierwszej kolejności zacznę od 'Nie zestarzejemy się razem' i 'Daleko od niej' :)
Polecam gorąco "Breathe In", "Droga do szczęścia" (o wiele moim zdaniem ciekawszy niż tak chwalony "Blue Valentine"), "Głową w mur", "Życie jak dom", "Słodki listopad", "Pół na pół", "Za wcześnie umierać" (po prostu przepiękny), "Zanim się pojawiłeś", "Keith", "Restless", "Gwiazd naszych wina", "Między słowami", "Bliżej", "Zeszłej nocy", "Pianistka", "Wichry namiętności", "Joe Black", "Bracia", może jeszcze sobie coś przypomnę :))))))))
Poleciłam filmy o trudnej miłości, ale niekoniecznie z chorobą i inwalidztwem w tle ;-) Mogę polecic jeszcze "Konesera".