Magazyn Film postawił słabą recenzję temu filmowi, 1 gwiazdka na 6.
Tutaj znajduję dobre opinie, zastanawiam się nad obejrzeniem filmu
Nie zastanawiaj się ani sekundy! Cudowny,magiczny, poruszający... Przepiękna muzyka, świetna gra Kościukiewicza. Nie tylko dla fanów poezji Baczyńskiego. To po prostu świetne kino. Nie mogłam go nie obejrzeć. "Pieśnią o Szczęściu" zachwycałam się już parę tygodni przed premierą.
Dziękuję za tak szybką i miłą odpowiedź ;> W ogóle kartkuję magazyn i sprawdzam filmy o których piszą , porównuję z filmwebem i imdb . Widzę duże rozbieżności;) Większe niż w poprzednich numerach;>
Hmm, nie wiem czy do końca jestem obiektywna. ; ) Napiszę tak... Uwielbiam wszystko co jest związane z II W.Ś., kocham poezję Baczyńskiego dlatego ten film to był dla mnie swoisty "must watch". ; ) Gdybym mogła to chodziłabym na niego codziennie,ale jestem tylko studentką. ; ) Mnie poruszył,zachwycił. Jeszcze parę dni po seansie przeżywałam go. Technicznie można by się do paru rzeczy przyczepić, chociaż nie jestem znawcą,ale przecież tu nie o to chodzi. To nie jest film ukazujący realia wojny czy waleczność Baczyńskiego,a jego odczucia, jego stan umysłu. Ja czułam to całym sercem, jakbym tam z Nim była. Łzy parę razy płynęły z moich oczu. Może też ze względu na bliskość poezji Baczyńskiego. Muszę też wspomnieć,że dialogi praktycznie nie występują w filmie. Zabieg celowy- widz ma skupić się właśnie na emocjach. To w sumie byłoby na tyle. Teraz sam/a odpowiedz sobie na pytanie czy warto. Ja z całego serca POLECAM. To moja Miłość na miarę "Bękartów Wojny", mimo,że filmy zdecydowanie się różnią. Jedyne co ich łączy to tematyka. Pozdrawiam i jeszcze raz polecam! : )
Ja tam samo wszystko co z 2 wojną związane to staram się oglądać, czytać.Lubię historię a 2WŚ to moja miłość jakkolwiek to zabrzmi. Baczyńskiego koniecznie obejrzę, może nawet Jutro;) Pamiętam jak wychodziłem z kina po bękartach wojny, ale miałem dobry humor:D
Dziękuję;>