Pierwsza część filmu o żółtookim gadzie z morderczym wzrokiem zaskoczyła ciekawym końcem - czy kontynuacja również okaże się interesująca? Dowiemy się tego dzięki TV6 już w najbliższy wtorek, 21.05 o 21. Zapraszamy do wspólnego seansu :)
kolorowa koszula? biały porywacz? chyba koszula, żeby porywacze nie stracili przewagi liczebnej za gwałtownie
co najważniejsze, grupka debili nazbyt agresywnych najpier opanowała podczas burzy samolot, potem zabiła jednego pilota i samolot roztrzaskał się na mokradłach, gdzie wyskoczył nagle krokoś i zerzarł sobie drugiego pilota.... teraz akcja toczy sie niezwykle flagamtycznie, najedzony aligator pewnie śpi. acha! chłopak tej krotko scietej brunetki jest gdzies w buszu i jedzie z jakim miejscowym swirem na miejsce rozbicia samolotu.
krokodylek ładny w nocy i pod deszczem z daleka od telewizora nawet trochę przypomina coś z dinozaurów, i długo je panią najpierw stoi i pokazuje tym ludziom jak trzyma tą panią w pysku i pozuje
hahahahahaha canal+ family, puszczają film MANDRAGORA o jkiejś krwiożerczej bestii :)
Ja sobie siedze pod jakimś masakrycznym kątem do tv żeby mi wi-fi łapało bo ktoś siedzi na kompie bez wi-fi tylko na kabel
ostatnio nic mi sie nie chce śledzić... nigdzie nie mogę kupić kulek kukurydzy i mam depresję!
Czy mogę dołączyć do waszego fanklubu? Uwielbiam kino klasy Z. Mój ulubiony film to "Błękitny Demon", jestem też fanem filmu "Anakonda-krwawe ślady" oraz "Lodowa Groza".
Ależ oczywiście, tu link do naszego tematu z opisem jak to wszystko funkcjonuje :) Klub jest otwarty ;)
http://www.filmweb.pl/forum/filmy/Kino+klasy+Z+5.0+-+temat+dla+Koneser%C3%B3w+Sp ecyficznych+Dzie%C5%82+Sztuki+nr+5.,2371709
no ba jasne że można przecież wstęp wolny :)
Naprawdę podobał ci się błękitny demon? z tego co pamiętam tam zabawny był tylko generał. Anakonda owszem była całkiem "mocna". Lodowej grozy jeszcze nie miałem okazji zobaczyć niestety choć dość często ostatnio leciała
Błekitny Demon to więcej niż tysiąc słów. Pamiętasz scene w której blondyna rzuciła w uzbrojonego generała kołem ratunkowym? Epickie. Co do Lodowej Grozy to naprawdę polecam. :)
Pamiętam, pamiętam, ale moim zdaniem to była jedyna zabawna scena w całym filmie(może jeszcze śmierć generała). Oprócz wyżej wymienionych fragmentów nie był w demonie moim zdaniem nic ciekawego. Co ci się tam podobało? ujęcia rekinów ukradzione z programów przyrodniczych?. Taki nudny średniak jak na te realia dla mnie. Z pulsowych filmów polecam bardzo: Wielka stopa krwawa zemsta oraz Megapyton kontra Gatoroid