Koszmarny, nudny, przewidywalny i strasznie przeciągnięty film. Do tego momentami idiotycznie
głupi.
Moim hitem jest zdecydowanie scena jak Luke leży martwy w kałuży krwi i wpadają policjanci
krzycząc "ręce do góry" :D Uśmiałam się setnie ;)
Od biedy można obejrzeć. Ale szału nie ma. Bardzo dobra obsada ale film tak naprawdę jest o
niczym ...Nie wzruszyłem się , nie płakałem, nie śmiałem - obejrzałem i szybko o nim zapomnę.
Spokojnie może go obejrzeć widownia starsza.
W obcenym kinie wyraźnie brakuje historii rozciągniętych w czasie, obejmujących parę pokoleń. Wielka szkoda, bowiem monumentalne produkcje skupiające się na losach kolejnych generacji danej familii pozwalają w ciekawy sposób zaobserwować zmiany i podobieństwa pomiędzy oddzielonymi przez lata członkami rodziny. W...
Niby dobrze się ogląda, niby film ciekawy, ale na końcu przychodzi refleksja, że to wszystko nie miało sensu.
Dopóki jest na ekranie Gosling film jest całkiem dobry ale później wszystko idzie w innym kierunku niż się spodziewałem i film zaczyna przynudzać już w zasadzie do samego końca ale kto co lubi...
Ładnie opowiedziane 3 różne historia, które skupiają się na naszych decyzjach i ich skutkach jakie mogą one mieć na innych. Muszę tutaj przyznać, iż naprawdę podobało mi się jak one wynikały z poprzednich. Sprawnie to zostało przedstawione. Przy okazji jeszcze przez cały film pojawią się wątki ojcowskie, które stanowią...
więcejnieustający dramat wszystkich bohaterów, pierwszo i drugo planowych. Podział na właściwie 3 części filmu, które łączą się ze sobą. Interesujące, wzruszające i zaskakujące kino, ogląda się od A do Z.
8/10 lubię takie klimaty polecam także miasto gniewu, blue powdery oraz air i breathe ktoś może jeszcze poleca w podobnych klimatach??
Nie można mu odmówić tajemniczości oraz oryginalności.:) Wiem też, że na celu było niezłe przesłanie, ale to chyba do końca się nie udało. Moim zdaniem wynika to z tego, że fabuła była zbyt długa. Widz w pewnym momencie mógł się pogubić o co tak naprawdę tu chodzi.
Nie rozchodzi mi się o sam gatunek, a raczej o szeroką tematykę z życia kryminalnego !
Np; - Trylogia Pusher - Mój brat diabeł - Więzy krwi - Głowa byka
- Szybki cash ( I i II ) - Gorączka - Biegacz - American Me
- Go Fast Przypadek - Drugie oblicze - Hyena ( 2014 )
- Son of a Gun - Hwa-i - Zabić...