Zróbmy listę najlepszych filmów!!!
1.Frankenfish
2.Tycus-kometa śmierci.
Teraz wasze propopozycję, po dwa filmy.
1. Postrach z jeziora (najlepsza komedia skatalogowana jako horror)
2. Sporo tego.. niech będą te "Żmije" :D
Trupi Legion
Autopsja
róża śmierci
room 6
strych
Przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać
Co ty chcesz od Room 6 ? bardzo dobry film, trzyma w napieciu, jest intryga, jest strach i akcja fakt nie ma tam Segala co jest dal ciebie pewnie wyznacznikiem jakosci filmu.
Aha czyli ograniczamy sie jedynie do jednego przymiotnika w wypowiedzi na temat danego filmu ,,beznadziejny,, ... , jakiekolwiek rozwiniecie tego tematu jest poza zasiegiem przecietnego widza i zarazem fana Stevena Segala ?
dałeś 2/10 i się czepiasz trollu jeden
Ten produkt filmopodobny jest żałosny gdyż jest beznadziejnie nakręcony
Tak jak napisalem wyzej cytuje ,,Co ty chcesz od Room 6 ? bardzo dobry film, trzyma w napieciu, jest intryga, jest strach i akcja fakt nie ma tam Segala co jest dal ciebie pewnie wyznacznikiem jakosci filmu.,,
Teraz wiesz juz o jaki film mi chodzi ?? Czy fani Segala sa naprawde tacy tempi, ze po dwoch komentarzach zapominaja jaka byla wogole pleta tej rozmowy ??
No to pisz że jest żałosny scenariusz to chyba napisany jest na kolanie
Fatalna gra aktorska nie ma żadnej intrygi
To pseudohorror w stylu Mordercze Mrówki.,Strych lub Monstrum
To film klasy Z
Co do Seagala to zagrał w horrorze Naprzeciw ciemności i to było o wiele lepsze od tego goowna
Ostatnio obejrzałem Topór- i to też był świetny horror
Topor to horror w starym stylu gore. Intryga w nim zadna w porownaniu do ROOM 6 gdzie od samego poczatku [akcja w klasie] intryga jest duza i napiecie z kazda minuta wielkie nie mowiac juz o pozniejszych minutach filmu jak karetka widmo i inne ...
Co znaczy dokladnie zdanie ... ,,No to pisz że jest żałosny scenariusz to chyba napisany jest na kolanie,,
bo nic z tego nie rozumiem .... Stylistycznie na poziomie niemowlaka, ktory uczy sie pierwszych slowek w swoim zyciu.
Monter http://www.filmweb.pl/film/Monster-2008-471939
Monstrum http://www.filmweb.pl/film/Monstrum-2011-555226
oto dwa wspaniałem filmy XD
Bezsprzecznie "Birdemic: Shock and Terror"
http://www.filmweb.pl/film/Birdemic%3A+Shock+and+Terror-2010-501276
A poza tym:
Rekinado http://www.filmweb.pl/film/Rekinado-2013-689033
Mega pirania http://www.filmweb.pl/film/Mega+pirania-2010-558016
Rekiny z plaży http://www.filmweb.pl/film/Rekiny+z+pla%C5%BCy-2011-617751
Dwugłowy rekin atakuje http://www.filmweb.pl/film/Dwug%C5%82owy+rekin+atakuje-2012-632289
Wielka Stopa http://www.filmweb.pl/film/Wielka+Stopa-2012-654206
Yeti: Zabójcza stopa http://www.filmweb.pl/film/Yeti%3A+Zab%C3%B3jcza+stopa-2008-389977
1. Zemsta Niedźwiedzicy
2. Piranha 3D
nie jestem 'smakoszem' gatunku, na powyższe trafiłem przypadkiem.. ale oba "polecam"
Dinokrokodyl kontra supergator http://www.filmweb.pl/film/Dinokrokodyl+kontra+supergator-2010-583538
Atak dinozaurów http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=607000
Megapyton kontra gatoroid http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=590707
Krwawe ranczo http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&;id=502067
Piraniokonda http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=623705
Frankenfish!!!!!!!! Fabuła: Straszliwie straszliwa ryba zjada przerażonych i pełnych miłości do ojczyzny Amerykanów. Film ma początek, środek i koniec ( dzięki Bogu). Film jest perełką. Po nim wypróżnienia są obfite i regularne. Polecam:)
Cmentarne wrota (2006)
Bunt zmarłych (2006)
Napluję Na Twego Trupa i Naszczam Na Twój Grób (2001)
Anonimowi pożeracze ciał (2006)
Fabryka śmierci: Krwotok (2008)
Napluję Na Twego Trupa i Naszczam Na Twój Grób
LOL jaki tytuł xD
Teraz coś ode mnie:
http://www.filmweb.pl/film/The+Amazing+Bulk-2010-612369
Moim faworytem jest mockbuster "Amerykańskie okręty wojenne"/"American Warships" (2012). Po latach zmusiłem się aby obejrzeć go do końca tylko dlatego, żeby móc uczciwie mówić o najgorszym z filmów, jakie obejrzałem. Gwoli ścisłości, trafiłem na słabsze (głównie produkcje The Asylum), ale nie byłem w stanie ich obejrzeć do końca, więc wstrzymuję się od ich oceny, gdyż uważam, że mimo wszystko byłoby to nieuczciwe.
Jeśli chodzi o największe rozczarowanie to tutaj króluje u mnie "Nieśmiertelny: Źródło"/"Highlander: The Source" (2007). Trzeba się naprawdę postarać, żeby tak mocno upaść i z dobrze zapowiadającej się serii zrobić taki chłam.
Przy ocenie tego filmu wahałem się pomiędzy 3+ a 4-, gdyż przez pół godziny nie było wcale tak źle. Niestety, później film dowiódł, że zdecydowanie nie jest godny polecenia.