PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=835638}

Hakowanie świata

The Great Hack
6,4 7 179
ocen
6,4 10 1 7179
7,3 3
oceny krytyków
Hakowanie świata
powrót do forum filmu Hakowanie świata

Z racji tego, że mam do czynienia z szurami Ziębowymi i antyszczepionkowymi (jestem lekarzem), reklamy spersonalizowane (a także media stojące za jedną opcją polityczną czy wymienione przeze mnie antynaukowe grupy idiotów, wzbogacajacych się na niewiedzy swoich sekciarskich wyznawców) grają wyłącznie na emocjach, wciskają wam dychotomię myślenia, błędy poznawcze, żerują na strachu i nienawiści i jeszcze bardziej to wszystko podsycają. Uprawiają cherry picking- wyciągają te rzeczy, które idealnie pasują do ich narracji a o reszcie nie wspominają. Kiedyś byłam mocno konserwatywna- do momentu, aż zaczęłam robić swoje drobne badania naukowe i z ciekawości zaczęłam czytać wiele artykułów naukowych i po prostu nie mogłam uwierzyć jak nas media i politycy okłamują, np. w kwestii GMO. Od tej pory nie chcę mieć nic wspólnego z ekstremalnym konserwatyzmem czy lewicą.
I jeśli napiszesz, że to lewacki komentarz to właśnie o to im chodzi. Byś myślał w sposób dychotomiczny i jesteś już ich niewolnikiem umysłowym. Przestałam chodzić na wybory, bo nikt nie mówi o nauce i faktach jakie wynikają z niej.
Jeśli twierdzisz, ze spersonalizowane reklamy to dobra rzecz nawet w kampanii wyborczej to jesteś debilem, któremu się powinno odebrać prawa wyborcze. Bo każdej partii politycznej taka banda debili jest na rękę, bo będzie szła w ich imię na krucjaty i walczyła z każdym, kto nie pasuje ich ideologii. Najlepszym przykładem niech będzie Białystok i nacjonalistyczne zwierzęta. Szkoda tylko, że moi przodkowie oddali swoje życie w IIWS by potem dochodziło do walk faszystowskich bezmózgich bojówek, bo nie mają żadnego pojęcia o seksuologii ani tym bardziej o homoseksualizmie.

Daje max gwiazdek, bo chce by miał lepszą ocenę.

laracroft1994