Obejrzałam sb ostatnio wszystkie części IM i muszę stwierdzić, że jednak najlepsza była 1. Na
kolejnym miejscu nie wiem, ale wydaje mi się, że 3, ale moim zdaniem było w niej za mało Iron
Mana... Cały film czekałam na takie zajebiste momenty. A jakie są wasze odczucia? :D
Ps. Ale trzeba przyznać, że pierwsza część napisów końcowych im się baaardzo udała :D
W kolejności:
Pierwsza - Dobra muza, idealny balans między humorem i akcją.
Druga - nadal świetny film choć już nieco naciągany
Trzecia - Film można obejrzeć, ale obraz nie ma stalowych jaj. Jest młodzieżowo, ale i głupawo.
No w pierwszej muzyka była prze... w drugiej też była fajna, a w trzeciej w ogóle jej prawie nie było xD A to jest smutne :(
Hmm mi podobają się wszystkie części lecz każda na inny sposób . Może przez to że lubię filmy tego typu lub po prostu iron-mana , fajnie by było gdyby zrobili jeszcze jedną część z tym aktorem .
U mnie:
Iron Man 1, 8-9/10
Iron Man 2, 7-8/10
Iron Man 3, 5-6/10
Oby nie robili kolejnej.
Pierwsza część zaatakowała z zaskoczenia świetną kreacją RDJ i inteligentnym humorem. 8/10
Sequel do wyżej wymienionych dorzucił ciekawszą fabułę, dobrą kreację Rourke'a i więcej efektów specjalnych. 8/10
Trzecia część to niestety sponiewieranie wszystkiego co zaprezentowano do tej pory. Zbezczeszczenie komiksowego dorobku, obniżenie lotów żartobliwych tekstów i sytuacji, wykastrowanie filmu z Iron Mana (facepalm), debilny scenariusz. Film pozytywniej można odbierać tylko dzięki niezłej muzyce i trzymającemu formę RDJ-owi (nie jego wina, że dostał idiotyczny screenplay). 5/10
Jedynka była swieza, nie było takiego bohatera jeszcze na keranach kin oczywiście, luz i ogolny zamysl, początek hiostii, pierwsze zbroje i ekscytacja, fajna muzyka i efekty. Dlatego jedynka według mnie ejst najlepsza. 2 była slabsza ale nadal swioetna, za dużo niepotrzebnych scen, villain poza początkiem prawie nie opisany ani nie zgłębiony, , motyw z czarna wdowa trochę tak na docvzepke i akcja tylko pod koniec filmu bardzo krotko, za dużo gadania ogolnie. 3 była bardzo fajna, nowy reżyser i nowa jakość, bardziej dramatyczne i zagadkowe, dużo rozwiazan nowych , w nowy sposób pokazany Iron Man jako człowiek, to ze sam tez jest cos wart, nie tylko ze swoimi "zabawkami" może nie było az tak kozackich momentow jak wcdzesniej ale i tak fajnie, a ten mowtyw z Pepper jako Rescue genialny. Czekam na jego pojawienie się za rok w Guardians of the Galaxy. :)
Pierwsza część była najlepsza, muzyka AC/DC, mniej przesadzona fabuła (brak magii, kosmitów, ludzi-terminatorów). Na drugiej się mocno zawiodłem, toteż jest u mnie na ostatnim miejscu. Trójka jest gorsza od jedynki, ale lepsza od dwójki. Brakuje jej klimatu poprzednich części, ale to pewnie przez Avengers.
1. Iron man 3 - Zdecydowanie najlepsza część najwięcej akcji i humoru oraz niezłe zbroje 10/10
2. Iron man 2 - Lepsza niż jedynka (nowsze technologie, więcej humoru) . Lecz słabsze niż trójka bo bardziej nudnawe 9/10
3. Iron man - Najmniej humoru, a mocną wadą jest to że lata w jakiejś gównianej zbroi 8/10
ty ogladales w ogole ten film? w pierwszej częsci jego zbroja nie rozpadła sie ani razu w przeciwienstwie do trojki gdzie rozpadala sie w opór razy... po jednym ciosie
Droga czesc jaest najlepsza a na trzecia powiedzmy sobie szczerze : szkoda czasu :(
part I 8/10
part II 8/10
part III 5/10
1. Iron Man 2 ciekawy przeciwnik, sporo akcji 8/10
2. Iron Man dobre wprowadzenie do serii 7/10
3. Iron Man 3 padaka, tragiczne spłycenie postaci Mandaryna 3/10
1. Iron Man: 8-9/10
2. Iron Man 2: 7/10
3. Iron Man 3: 3,5-4
I mam nadzieję, że zrobią jeszcze jedną, w której okaże się, że 3 część to tylko kiepski sen Tony'ego Starka spowodowana realnym zagrożeniem ze strony Mandaryna