7,6 386 tys. ocen
7,6 10 1 385830
7,0 56 krytyków
Iron Man
powrót do forum filmu Iron Man

8/10

ocenił(a) film na 8

Niestety muszę zawieść przeciwników tego filmu,ale jako wielki fan komiksów Marvela niżej go nie ocenię.Jedna z ciekawszych filmowych interpretacji komiksu.Polecam nawet laikom tematu.

ocenił(a) film na 7
strzelba_88

jestem laikiem tego tematu i no niestety mdłe i nie jakie... niczym się nie wyróżnia ten film, a jego poprawność jest bardzo kulejąca. Film o niczym, zbyt długi i delikatny. 4

ocenił(a) film na 8
strzelba_88

A ja daje mocne 8/10 nie jest to kolejny film z wybuchami i strzelaninami przez cały czas tylko skupiający się na głównym bohaterze i jego problemach.

ocenił(a) film na 7
orzechuuuu

marne te problemy i tak naprawdę strasznie oczywiste, wiec nie ma co się nad tym zachwycać. Koleś był trochę tłumokiem, ze wcześniej tego nie zauważył. Wiadomo jak się rozwinie akcja, a twórca tak kręcił film jakby nic nie było wiadomo i był przekonany, że w pewnym momencie nas zaskoczy... szkoda, że my tylko czas straciliśmy, a nawet efekty nie zachwyciły, bo były ładne, ale nic nowego, a nawet nie dorównywały poprzednim produkcjom tego typu.

ocenił(a) film na 7
Newelowsky

To nie oglądaj ekranizacji komiksów Marvel'a. Moim zdaniem nie jesteś w
stanie ocenić tego filmu, we wszystkim co oglądasz doszukujesz się
głębi. Filmy powinno się oceniać na podstawie ich gatunku, Twoja
wypowiedź świadczy o tym, że masz jakiś swój ulubiony gatunek i szukasz
jego cech charakterystycznych w każdym filmie, jaki oglądasz. Jeżeli nie
znajdziesz, to nie jesteś zadowolony, a co za tym idzie- dajesz niską
ocenę. Ok, możesz się tu wypowiadać dowoli, ale nie staraj się wmówić
czegoś innym:
"(...)twórca tak kręcił film jakby nic nie było wiadomo i był
przekonany, że w pewnym momencie nas zaskoczy... szkoda, żemy tylko czas
straciliśmy(...)"

ocenił(a) film na 7
ACAB