Ah w końcu obejrzałam film , i muszę przyznać że to istne arcydzieło , kiedy tylko film się zaczął przeszły mnie dreszcze , bardzo dobrze zrobiony dokument, a sama Janis była tak piękna , prawdziwa i szczera , oglądając ten film to tak jakby rozmawiać z nią bezpośrednio , poznajemy jej można powiedzieć "codzienne " zachowanie , o tym ze film jest rajem dla uszu to już chyba nie muszę wspominać , kupiłam to całkowicie , niestety tragicznie zakończona historia najbardziej charyzmatycznej śpiewaczki bluesa i rock and rolla, koniec bardzo wzruszający.
Po obejrzeniu filmu "Amy" dochodzę do wniosku, że żaden dokument nie dorasta mu do pięt... I dlatego film o Joplin jakoś mnie nie powalił...
Muszę przyznać że dokument o Amy też jest wspaniały , natomiast ze względu na to że jestem większą fanką Janis bardziej oczekiwałam i fascynowałam się dokumentem o jej życiu :) W każdym razie oba te dokumenty to kawał dobrej roboty . A czy oglądała Pani dokument '' the doors historia nieopowiedziana'' - również bardzo dobry . Pozdrawiam.
Oglądałam i też mi się podobał (bardzo lubię The Doors) :) Polecam także "Koniec wieku: Historia The Ramones" - oczywiście pod warunkiem, że lubi się The Ramones... ;) Pozdrawiam.
Ah tak ! Dokument o The Ramones też przypadł mi do gustu :) Myślę że jeszcze wartym polecenia filmem związanym z muzyką jest Skazany na Bluesa ;)
"Skazany na bluesa" jest w porządku, chociaż Dżem to zdecydowanie nie moja bajka:) Natomiast bardzo lubię Joy Division i polecam film Closer - jest naprawdę świetny :)
Szerze mówiąc to można powiedzieć, że na muzyce Dżemu się wychowałam , rodzice są fanami wiec ta muzyka od małego mi towarzyszyła :) Hmmm chyba musze obejrzeć Closer . Czy ma Pani jakiegoś ulubionego reżysera ?
Mam wielu - polscy to Bareja, Smarzowski, a niezbyt polscy;) - Kubrick, Fincher, Coppola, Scorsese, Jackson i wielu innych. Ale prawda jest taka, że i moim ulubieńcom zdarzyło się zrobić knota, np. Fincher stworzył "Dziewczynę z tatuażem", który to film do pięt nie dorasta pierwowzorowi szwedzkiemu "Millennium: Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet". Bardzo lubię skandynawskie seriale kryminalne, np. "Most nad Sundem" , naprawdę warto obejrzeć :) A z mniej skandynawskich polecam "Fargo", oba sezony to prawdziwe perełki :)