PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=705888}
5,7 765
ocen
5,7 10 1 765

Kenau: Wojowniczka z Haarlemu
powrót do forum filmu Kenau: Wojowniczka z Haarlemu

...niż amerykański superprodukcje historyczne. Film jest bardziej przygodowy niż historyczny, stosunkowo zbyt grzeczny, brakuje jak dla mnie realiów oblężonego miasta, syfu, znoju, walki, krwi i całego okrucieństwa tej sytuacji. Czyli czegoś dla dorosłych... Daje się obejrzeć, dość ciekawie obrazuje wydarzenia historyczne o których chyba jeszcze nie widziałem filmu, no może jako wątek "Kapitana Alatriste" ...

ocenił(a) film na 7
jjarek_filmweb

Ja polecam bo fajny striptiz był xd

jjarek_filmweb

Chyba mylisz pojęcia, film historyczny to nie krew, znój, syf, walki itd to recepta na produkcje pseudohisotryczną, to znaczy historyczne kino holiłudzkie. :D Generalnie bawią mnie produkcje z gatunku film historyczny/biograficzny, jeśli nie chodzi o film czysto dokumentalny, oznacza keczupową komedię. Jestem amatorem komedii, więc lubię takie filmy oglądać, ale nie brakuje mi inteligencji do oceny faktycznej wartości historycznej takiego filmu. Film faktycznie historyczny, to dla większości widzów, synonim od NUDNY, więc w masowej rozrywce, jaką jest kino, prawie nie występuje. Ludzie jeśli chcecie prawdziwej historii, to czytać książki których autorami są historycy, to znaczy eksperci w tej dziedzinie, rambo to fatalny historyk, więc nie nazywajcie jego przygód historią.

ocenił(a) film na 6
kamilos56

Się nabzdyczyłeś...;-) I chyba nie zrozumiałeś moich intencji, ale nie będę polemizował, bo nie pamiętam już tak szczegółowo tego filmu, tylko ogólne wrażenie. Powiem tylko że każdy film historyczny, a nawet szerzej- prawie każda adaptacja literatury z natury rzeczy jest pozbawiona tych elementów które możesz sobie sam doczytać, faktów, dat, szczególików... Ale nie mam zamiaru rozczytywać się w historii Holandii z powodu przypadkowo obejrzanego filmu przygodowego.

jjarek_filmweb