LOL

2012
6,3 80 tys. ocen
6,3 10 1 80118
4,3 6 krytyków
LOL
powrót do forum filmu LOL

Nie wiem jak to się stało że włączyłem sobie ten film. Chyba moment słabości albo jakiś mikrowylew. Ale już dawno tak nie brechtałem na filmie który nie ma nic z komedii ani nic z dramatu. Nie jestem fachowcem i nie znam się za bardzo na filmach, ale to było mega żenujące i momentami tak żałośnie głupie że po prostu sam do siebie się śmiałem.

Jedyny pozytyw z tego filmu z którego obejrzałem 25 minut i więcej nie dało rady to to że doceniam że urodziłem się w Polsce. Tam w Ameryce to mają problemy te nastolatki. Szkoda gadać... Eh ta popkultura...

Sidestep

Nie ma to jak 17 again, albo Charlie St. Cloud tam to nie ma popkultury; jest sama śmietanka gry aktorskiej...

ocenił(a) film na 3
Zolc

Akurat 17 again był zabawnym filmem w przeciwieństwie do LOL który da się oglądać tylko na przewijaniu

ocenił(a) film na 1
Zolc

Nie wiem za bardzo co ma popkultura do gry aktorskiej. Rozumiem chyba o co Ci chodzi. Wszystkie te filmy tak zwanych gwiazd Disneya są utrzymane w takiej trochę plastikowej konwencji. I kumam że pijesz to moich ocen tych dwóch filmów z Zaciem Efronem w roli głównej które oceniłem na 7. No ale nawet porównująć to "plastikowe" kino z tym LOL-em to chyba każdy trzeźwo myślący człowiek oceni te 2 historie wyżej niż to coś bez scenariusza i tak rażące sztucznością.

Sidestep

Dobrze zrozumiałeś. Wyżej, zgadza się... ale między 1 a 7... ogromna przepaść... Myślę, że każdy film, a przynajmniej ten miał jakiś scenariusz;). Pozdrawiam

Zolc

Zac w przeciwieństwie do Miley potrafi grać i wybiera coraz poważniejsze role!

ocenił(a) film na 2
Sidestep

"Nie wiem jak to się stało że włączyłem sobie ten film. Chyba moment słabości albo jakiś mikrowylew. " O stary,czytasz mi w myślach

Sidestep