PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=100}

Love Is the Devil. Szkic do portretu Francisa Bacona

Love Is the Devil: Study for a Portrait of Francis Bacon
7,1 1 387
ocen
7,1 10 1 1387
7,0 3
oceny krytyków
Love Is the Devil. Szkic do portretu Francisa Bacona
powrót do forum filmu Love Is the Devil. Szkic do portretu Francisa Bacona

Ciężka artyleria

ocenił(a) film na 2

Nie nazwałbym tego filmu mało estetycznym, on jest po prostu brzydki i nie mówie tego jedynie z uwagi na homoseksualne sceny łóżkowe, ale z uwagi na generalny wizerunek. Brzydcy są ludzie , obskurne wnętrza, obrzydliwe pobótki i niska moralność bochaterów. Cóż, domyślam się,że krąg tzw. artystów dostrzeże w tym kino głębokie, pełne moralnych przekazów i odniesień ale do mnie to nie przemawia. No cóż jestem tylko prostym inżynierem i nie lubię schizy.

użytkownik usunięty
tokol

cóż, nie dziwię się że z pewnych pobótek nie lubi pan takiego kina. bridżet dżons lepsza jest nieprawda?

ocenił(a) film na 9
tokol

Zdecydowanie apeluję do Pana Inżyniera, z całym szacunkiem, nawet jak Pan opanuje podstawowe zasady ortografii, nie musi - i nie powinien - Pan sięgać po kino, którego Pan nie rozumie. Żaden to wstyd nie rozumieć kina, natomiast dużym obciachem jest wypowiadać się na temat kompletnie przez siebie nie rozumiany. To, Panie Inżynierze, trochę tak, jakbym ja się wypowiadała na tematy techniczne, z którymi Pan obcuje na codzień w pracy, tonem wszechwiedzącego inżyniera.

ocenił(a) film na 7
titi

Zupełnie nie rozumiem Twojej złośliwości. Przecież Tokol nie napisał nic, co świadczyło w tym o tym, że filmu nie zrozumiał (zresztą- co w tym filmie może być niezrozumiałe?). Tokol napisał o swoich wrażeniach estetycznych, myślałam że od tego też jest forum. Ale jak widać, dla niektórych wyrażanie subiektywnych odczuć (wszechwiedzącym tonem? gdzie?) jest "dużym obciachem".