PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=794644}

O Yeti!

Abominable
7,1 7 873
oceny
7,1 10 1 7873
O Yeti
powrót do forum filmu O Yeti!

...co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Fakt, nowa marka, tematyka która dla wielu(dla mnie chociażby) z wierzchu nie wydaje się być zbyt pociągająca, ale i tak jestem zdziwiony, że film od takiej firmy przechodzi bez większego echa.

Portnoypl

niestety, bajeczka jest urocza a animacja bardzo ładna, ale jak dla mnie po prostu zbytnio się nie wyróżnia fabułą od wielu innych. I tak jestem zdziwiony tak małą liczbą ocen bo z tego co teraz leci to z pewnością najlepsza animacja.

filo_wroc

Już abstrahując od jakości jestem przede wszystkim zdziwiony, że właśnie mało kto się tym w ogóle interesuje.

ocenił(a) film na 8
Portnoypl

Ja się interesuję, ogólnie animacją ten film miałam oznaczocony jako na pewno obejrzę już ze 2 lata temu. Owszem fabuła nie jest może wyszukana ale to piękny film z którego dzisiejsze dzieci mogą się czegoś nauczyć. Dzieci w dzisiejszych czasach mają bardzo ograniczoną wyobraźnię. Ja osobiscie jestem zawud artysta, konkretnie rysownik, ale nauczam tez w szkole lub na prywattnych zajęciach dzieci i młozież. Kiedy ja byłam w ich wieku 75% dzieci było ok moźr nie dupr utslrntowsni sle miirli pomysły jak temat możn ogarnąć z różnych stron, pozosyałe 25% to albo lenie albo ludzie bez wyobraźni. Teraz jest na odwrót. Podam przykład omawiamy sztukę romańską i gotycka, zadanie plastyczne narysować zamek " o nie tak dużo rysowania, matko ja nie umiem to jest za trudne te cegły wszystkie". więc mówię do nich 14 latki, słuchajcie przejdźcie się dookoła tego zamku, patrzą na mnie jak na debila ale ogólnie są przezwyczajeni, więc któryś ale jak przejdźcie, ja na to no masz go w głowie możesz sobie wyoprazić i przejść się dookoła, czy jeśli narysujesz fragment muru to już nie będzie ten sam zamek, bo mi się zdaje że będzie, czy jeżeli narysujesz okiennice i fragment wierzy to to juz nie jest ten zamek, słowo zamek nie oznacza konieczności namalowania całej budowli spójżcie na temat z wielu perspektyw. Jeden z uczniów narysował zamek na klucze taki do drzwi i dostał 6, wszyscy ale jak to miał być zamek narysowany, ja na to przecież narysował zamek, to dlaczego pani nam nie powiedziała że tak można, ja na to bo to nie ja mam wam mówić co można a czego nie to ma być wasz pomysł na temat. Inny przykład rysowaliśmy liścia miał być w miarę realistyczny, oczywiście znowu wiadomo że na klase zdarza się 2 czasem 3 niepreciętnie utalentowanych pozostali nie no psze pani tego sie ne da narysować, więc ja do niego, a jak byś spojżał na tenliść przez mikroskop to co byś zobaczył, no jakieś plamy, ja na to nadal twierdzisz ze nie umiesz narysować tego iścia, on papani umysł jest nienormalny, ale w sumie to chyba bym dał radę naryować tego liścia na to ja no to w sumie rysuj. Niestety większość animacjina cartoon network czy innych programach da dzieci jest po prostu głupia, bez że tak powiem9 morału. Poza tym ciągłe klikanie w komurkę raczej wyobraźni nie rozwija. Jesteśmy osttni na świecie pod wględem zajęć artystycznych w szołach muzyka, plastyka, teatr, u nas przez cały okres nauczania czyli od kl 1 do końca liceum 256 godzin zajęc artystycznych w sumie porównanie do Holandii czy Norwegi ponad 300 tysiące godzin od kl 1 do ukończenia szkoły. Tam dokładają żeby było jak najwiecej zajęć artystycznych unas ograniczają a dzieci rozwiązują testy. Tworzy sie społeczeństwo którym łatwo będzie rządić, ciekawe co to społeczeństwo bez wyobrazni zrobi kiedy samo dojdzie do władzy, trza mieć nadzieję że może wcześniej wystąpi wielki wybuch.


Ok pojechalam trochę nie na temat ale jakoś musiałam ot z siebie wyrzucić, przepraszam, za ortografie i inne błędy nie mam siły tego czytać i poprawiać. idę spać bo rano jeszcze to sie ze dwie godzinki kimne.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones