PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=749}

Oczy szeroko zamknięte

Eyes Wide Shut
7,3 111 449
ocen
7,3 10 1 111449
7,1 29
ocen krytyków
Oczy szeroko zamknięte
powrót do forum filmu Oczy szeroko zamknięte

jestem oszołomiona!

ocenił(a) film na 10

jestem totalnie oszołomiona po tym filmie, nie mogę dojść do siebie, mieliście kiedyś tak, że na następny dzień cały Wasz świat zawalił się na głowę, wzrosła Wasza seksualność i postrzeganie otoczenia? Tak się właśnie czuję po obejrzeniu tego filmu, ARCYDZIEŁO to naprawdę małe słowo. Kubrick jest geniuszem, koniec kropka, Kto nie oglądał niech żałuje, a kto obejrzał i dał niepochlebną ocenę jest ignorantem i amatorem filmów z Rambo.

użytkownik usunięty
zima300___

Dziecko zobaczyło orgie i już nie umie ocenić obiektywnie całości.Film przeciętny a nazywanie tego arcydziełem to nieporozumienie a wcale nie jestem amatorem filmów z rambo ani ignorantem to raczej ty jesteś używając takich argumentów.


ocenił(a) film na 10

a według mnie film jest genialny i też długo o nim myślałem po obejrzeniu poprostu arcydzieło

ocenił(a) film na 10

mało konstruktywna odpowiedź, szkoda, że tutaj wypowiadają się ignoranci talentu mr Kubricka.
pozdrawiam i miłego oglądania Misia USZATKA

użytkownik usunięty
zima300___

"miłego oglądania misia uszatka"
Heh oj biedactwo,biedactwo ubogi masz ten wachlarz argumentów.
Twoja za to była aż nadto 'konstruktywna' jeśli wogole można ją tak nazwać.Ach ta orgia przewróciła ci w głowie co.Radze nie oglądać takiego rodzaju filmów bo najwyraźniej nie dorosłaś do nich emocjonalnie.

Tu i teraz oceniamy ten film a nie całą twórczość Kubricka wiec za bardzo sie zagalopowałaś z oceną.Co do Kubricka miał lepsze filmy niż ten.

ocenił(a) film na 10

hihi oj zabolało zabolało, pękam ze śmiechu...
miłego dnia

użytkownik usunięty
zima300___

Ja też pękam ze smiechu z ciebie
Co tu miało mnie zaboleć dziecinko ześ płytki tekst o uszatku napisała hahaha litości