Bardzo chcę żeby powstała ta 5 bo w sumie to nie wiadomo jak to się skończy. Fabuła moim zdaniem jest ciekawie zagmatwana dlatego ciągnie do oglądnięcia kolejnych części.
Bardzo trafny komentarz! :) Ja, w sumie jako fan, rownez czekam na 5 czesc, bo jestem mega ciekaw jak to sie skonczy. Jako fun mam rowniez nadzieje na to, ze jest to juz ostatnia czesc serii, bo nie chcialbym sie 'przejesc'. Dobrze pokazac zakonczenie i nakrecic nowa serie horroru na rownie dobrym poziomie :)
Szczerze obejrzałbym tą 5 część no ale troszkę żeby nie przesadzali czekam na to można napisać 2 lata no trudno ...
Zgadzam się. Również czekam na tę część, bo jestem ciekaw jak to wszystko się zakończy. Mam nadzieję, że nie będę nią zawiedziony, tak jak niestety słabą czwartą częścią. Według twórców będzie to już ostatnia część, chociaż nie pogardziłbym tym, gdyby miało być ich więcej, o ile oczywiście były by dobre. Takie szybcy i wściekli będą miały 8 część, więc narzekanie na to, że powstaje 5 część PA jest trochę... Dziwnę...
Chyba 6 ... bo piątka już powstała http://www.filmweb.pl/film/Paranormal+Activity%3A+Naznaczeni-2013-670592
30.10.2015 premiera! To jest jeden z filmów na który czekam z niecierpliwością :)
A to nie 6 ?
Paranoral activity
paranormal activity 2
paranormal activity 3
Paranormal activity 4
Paranormal activity: naznaczeni
paranromal activity: inny wymiar
Ja też bym obejrzała, ale tylko po to by zobaczyć jak Toby wygląda i co planuje zrobić jak już ma ciało
Witam:) film jak film ale jednego nie mogę zrozumieć - powstało tyle części a bohaterzy jeszcze nie zrozumieli, że wystarczy zadzwonić do ojca Rydzyka ;)
Dziwne, jedynka była tak gówniana, że przysypiałem masę razy. A ziomek tylko cofał i mówił: oglądaj teraz będzie dobre i... ku nic się nie dzieje. Rozumiem pustkę jak w Odysei kosmicznej czy w Stalkerze gdzie widz miał za zadanie myśleć ale nie rozumiem jak można kręcić sequele do quasihorroru, bardziej straszny był serial Gęsia skórka. Film się powinien nazywać "paranormal inactivity" a gatunek to dramat.
Dałeś ocenę 4, jakbyś więcej widział albo "znał się" to byś dał ocenę niższą:) Tutaj nie ma nic nowego. Przecież to kino gdzie sie nic nie dzieje. "Ojej cos sie ruszyło chyba zesram sie strachu". Jak był jedyny moment który miał namiastkę straszności zbudowaną dźwiękiem to wybuchłem ze śmiechu i podziękowałem za takie oglądanie
jak pisałem nie nadajesz się do oglądania horrorów Chyba,że robisz to z kolegami i piwem śmiejąc z najstrasznieszych scen:)
Jedynka jest genialna bo najbardziej się boimy tego czego nie widać. A Ty oceniłeś ,,Lęk" i ,,Dom w głębi lasu" na 10 więc nie mam z kim dyskutować...
Oglądam około 300 horrorów rocznie A to najlepsze jakby co:
1.Inni (2001)
2.Obcy - 8. pasażer "Nostromo"(1979)
3.Teksańska masakra piłą mechaniczną (2003)
4.[Rec] (2007)
5.Bez litości (2010)
6.Blady strach(2003)
7.Paranormal ACTIVITY (2007)
8.Obecność (2013)
9.World War Z (2013)
10.Amityville (2005)
11.V/H/S/2 (2013)
12.Martwe zło (2013)
13.Najście (2007)
14.V/H/S (2012)
15.Antychryst (2009)
16.Mama (2013)
17.Napaść (2010)
18.The Collector (2009)
19.Łowca trolli (2010)
20.Wzgórza mają oczy (2006)
Inni faktycznie bardzo dobry film:) Kolekcjoner Teksańska masakra, martwe zło faktycznie były fajne. Ale w Wzgórza mają oczy była kapitalna scena miłosna w kamperze :D Skoro masz takie doświadczenie to może 4 jest i zasłużona... Dla mnie to był nudny, niestraszny i usypiający film, nawet nie trzymał w napięciu
A i widzisz Lęk to był jedyny horror jaki przestraszył mnie w dorosłym życiu. (oprócz niego tylko gra Amnezja - mroczny obłęd) A Dom w głębi lasu półbłyskotliwie objaśnił 90% horrorów, i do tego był śmieszny a zakończenie trzymało w napięciu
kilka z tych nie jest jakiś dobrych a kilka zastąpiłbym oryginałami - wzgórza mają oczy zastąpił bym na oryginał wesa Cravena, amityville może zostać ale oryginał też mógłby być, martwe zło - zdecydowanie zastąpić na oryginał
Mimo tego, że wielu ludzi nie rozumie po co kręci się kolejne części filmów, które w ich guście są do niczego, to i tak ci sami ludzie żywo oglądają kolejną nową część, zamiast obejrzeć coś innego. To dopiero dziwne.