Wedlug mnie Najlepsze lata Bay'a (pewnie nikt się z tym nie zgodzi ale):
Twierdza, Armageddon, Bad Boys 1 i 2 , Pearl Harbor Bay radził sobie dobrze potem różnie:
Złe filmy: Wyspa, 6 underground, Transformers 4 i 5 czy pozytywne przypadki jak: 13 godzin, Sztanga i cash czy trylogia tranformers 1-3.
Ambulansu nie widziałem.