Na "Petersdrag" składają się cztery opowieści, w których pojawia się sześciu bohaterów. Trafili do miasta nad Newą z różnych stron kraju - z niewielkiej osady w okolicach Magadanu (Gena Marvin), z ponad stutysięcznego Nowego Urengoju na dalekiej północy (Bagoa San), z Tweru (Margo Mandarinowa). W poprzednich "wcieleniach" wykonywali różneNa "Petersdrag" składają się cztery opowieści, w których pojawia się sześciu bohaterów. Trafili do miasta nad Newą z różnych stron kraju - z niewielkiej osady w okolicach Magadanu (Gena Marvin), z ponad stutysięcznego Nowego Urengoju na dalekiej północy (Bagoa San), z Tweru (Margo Mandarinowa). W poprzednich "wcieleniach" wykonywali różne zawody - inżyniera (Vanessa Viper), a nawet nauczyciela (Miss Delmara). Porzucili rodziny i dotychczasowe zajęcia, aby zacząć nowe życie, realizować marzenia - na przykład o byciu choreografem i psychoterapeutą (Bagoa San) - a może po prostu, aby móc być sobą: bez zahamowań i obaw o to, jak odbiorą ich bliżsi i dalsi znajomi. W wielkim mieście mogą być anonimowi, na klubowych scenach pojawiają się w przebraniach i w makijażu, ale przed kamerą pokazują twarze i opowiadają o tym, kim byli wcześniej i dlaczego zdecydowali się na tak gruntowną przemianę. "Petersdrag" to jeden z tych dokumentów, które podejmując kontrowersyjny temat, przede wszystkim uczą tolerancji.