Nowsze pełnometrażówki z udziałem Scooby'ego to już nie to samo co kiedyś. Nie mają już tego klimatu, tego specyficznego uroku. Ostatnim dobrym filmem według mnie jest "Scooby-Doo i Wakacje z duchami" z 2010. :/
Wykorzystanie motywu WWE ciekawe i można by nawet rzec, że udane, ale ci główni bohaterowie są strasznie przerysowani. Widać także, że Cena gra pierwsze skrzypce u McMahona, bo nawet tutaj kreowany jest na superhiperbohatera. Zawsze pomocny, zawsze zjawia się kiedy jest potrzebny...
Też jestem tego zdania. Przestałem oglądać scoobyego - z tych nowszych produkcji - już lata temu. Ostatnio obejrzałem 3 filmy :
powrót na wyspę zombie - bardzo słabe mając w pamięci 1cz
SD i kiss - też słabizna
no i dzisiejsze SD I Wrestlmania - i o ile postacie wypadły nawet nawet to główne zagrożenie w postaci tego miśka takie sobie. Mogli dać jakiegoś ducha wrestlingu czy coś.
No 5/10