PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=546034}

Twarze w tłumie

Faces in the Crowd
6,1 10 052
oceny
6,1 10 1 10052
Twarze w tłumie
powrót do forum filmu Twarze w tłumie

Podobno Brad Pitt choruje na tą przypadłość czyli prozopagnozję.

Moderatorrr

Nie sadze.

rodzyna132

http://showbiznes.wp.tv/i,Brad-Pitt-przyznal-sie-do-tajemniczej-choroby,mid,1235 078,index.html?ticaid=6110c3#m1235078

Moderatorrr

To, ze nie rozpoznaje ludzi, ktorych kiedys tam widzial nie oznacza, ze ma prozopagnozję. Nie interesuje sie zyciem prywatnym innych gwiazdeczek, mam wlasne, ale nigdy nie wierzylam w to, co pisza na tego typu stronach.

rodzyna132

Skoro się nie interesujesz to po co zapierasz głos.
Ja nie jestem jego lekarzem i nie powiem ci że to na 100% ta choroba. Po prostu spotkałem się z gdzieś przypadkiem z tą informacją i tyle.

Moderatorrr

Zabieram glos bo mam takie prawo :)

rodzyna132

Chyba na Onecie jest lepsze miejsce do pisania tak sobie gdyż masz do tego prawo.

blackfox_fw

Tutaj tez jest do tego miejsce, bede pisala gdzie bede chciala.

ocenił(a) film na 7
rodzyna132

nie rób chaosu :D

chabek88

A można w ogóle "robić chaos"? :)

użytkownik usunięty
Moderatorrr

czyli że nie wie jak wygląda angelina i dzieci a jak ich widzi za każdym razem mają inną twarz?tak było w filmie

ocenił(a) film na 4

Bez przesady. W filmie troche to naciągneli.

ocenił(a) film na 10
alienowa

I tu się mylisz, kotku...

ocenił(a) film na 4
angeldog

Niby w czym? Kotku...

ocenił(a) film na 10
alienowa

Prozopagnozja w stopniu ostrym właśnie tak wygląda, kotku. Cierpi na nią (w różnym stopniu nasilenia) ok. 2,5% ludzi. A mylisz się w tym "naciągnęli". c.b.d.o.

ocenił(a) film na 4
angeldog

Wiem, że taka choroba istnieje ale chodziło mi bardziej o to, że za każdym razem widziała inną twarz. Mogła po prostu nie poznawać a nie co chwile ktoś inny się ukazywał.

ocenił(a) film na 10
alienowa