PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=1339}

U progu sławy

Almost Famous
7,3 16 606
ocen
7,3 10 1 16606
7,6 11
ocen krytyków
U progu sławy
powrót do forum filmu U progu sławy
ocenił(a) film na 7
Kirusette

miałam tak samo. z ciekawości sprawdziłam czas trwania i zupełnie mnie zaskoczył.

ocenił(a) film na 8
elizabethriddle

Istotnie wciągający ! Dwie sceny z filmu spowodowały, że podwyższyłem ocenę o jeden punkcik. 1) kiedy to idąca mama z Williamem spostrzegła, że niewłaściwego słowa użył człowiek malujący tekst na szybie wystawowej: ...proszę pana, jestem nauczycielką, takiego słowa nie ma w naszym języku - proszę to zmienić a mnie zrobiło się bardzo przykro, że nikt nie potrafi stanowczo zareagować na pogłębiające się zabagnienie naszego języka. Mam nadzieję, że dożyję takich czasów kiedy to wspaniałym przebłyskiem intelektualnym będzie wstawianie w potok słownego szmelcu polskich perełek. 2) słowa wypowiadane przez Russella do Williama: ...ładni ludzie nie mają osobowości, mają tylko laski - 8/10 !!!


ocenił(a) film na 8
Szpila_1308

Wczoraj napisałem ten tekst i go wysłałem ale na ekranie się nie wyświetlił. Odczekałem - i nic. Napisałem więc drugi, lekko zmodyfikowany, tekst - i taka sama sytuacja. Trzeciego już nie pisałem. Dzisiaj chciałem spróbować jeszcze raz a tu niespodzianka - jest jeden i drugi. Zaskakujące !!! Utraciłem także 5-cio minutowy czas udzielony mi na ewentualne poprawki. Podobną sytuację miałem w "Love Liza" tylko tam nie pisałem już drugiego tekstu ale chciałem dokonać korekty treści no i zostało jak jest.

ocenił(a) film na 7
elizabethriddle

No ja też

ocenił(a) film na 4
elizabethriddle

Połowę przewinęłam. Nudy!

ocenił(a) film na 8
Kirusette