Jak dla mnie narazie najlepsza z tych co obejrzałem. Oglądam w PULS 2, więc chronologicznie wg. wydarzeń i te najnowsze części to nędza, a jedynka też kiepska była. 3 i 4 jak do tej pory najlepsze są. Szczególnie właśnie czwórka. Szkoda, że dwójkę przegapiłem :/. Fajny klimacik, więcej efektów, długi występ lalek i fajne są te małe potwory przypominające Balakai z "DNA". Muzyka też była ciekawa, aktorstwo niezłe i film trzymał w napięciu. Jednak niektóre zachowania bohaterów i dialogi są głupie i czasem zbędne były sceny pokazujące wściekającego się demona.