Grupa podroznych czekajacych na stacji az przestanie padac zabija czas sluchajac niesamowitych opowiesci:
1."One Snowy Night"
Przerazajaca historia kilku osob ktore przezyly katastrofe lotnicza wysoko w gorach.
Staraja sie nie zamarznac, po prostu przezyc co wcale nie bedzie takie latwe.
Masayuki Ochiai to specjalista od horrorow (m.inn swietny "Hypnotist") i to w tej krotkiej nowelce widac.
8/10
2."Samurai Cellular"
Urocza opowiesc o samuraju, ktory znajduje dzwoniacy z przyszlosci telefon komorkowy.
7,5/10
3."Chess"
Wielki mistrz przegrywa w szachy pierwszy raz... i to z komputerem.
Nie moze sie otrzasnac, wpada w obled i od lat nie zbliza sie do szachownicy.
Pewien milioner zmusza go jednak by rozegral jeszcze jedna partie...
Wow, najlepsza z wszystkich opowiesci, zaskakujaca jak diabli, do tego wprost cudowna muzyka.
8,5/10
4."The Marriage Simulator"
Para ktora spotyka sie w deszczowa noc coraz bardziej sie do siebie zbliza.
Planuja rychly slub, ale wczesniej poddaja sie symulacji ich pozniejszego zycia.
7/10