Kino zaczęło wkraczać na zgubne ścieżki.Na szczęście cały ten "komórkowy" badziew odchodzi w zapomnienie...Jest jeszcze szansa na powrót Dobrych horrorów ,bez krzyków w ciemnościach,zamazanych kadrów i ciągłego tupania tuptuptuptup :)
Ciekawe na kim takie filmy robią wrażenie,dobre horrory to stare horrory to coś nowego to jakiś badziew nie rozumiem co to ma być.
Teraz też powstają świetne horrory, choć rzadko:(
1.Inni (2001)
2.Obcy - 8. pasażer "Nostromo"(1979)
3.Teksańska masakra piłą mechaniczną (2003)
4.[Rec] (2007)
5.Bez litości (2010)
6.Blady strach(2003)
7.Paranormal ACTIVITY (2007)
8.Obecność (2013)
9.World War Z (2013)
10.Amityville (2005)
11.V/H/S/2 (2013)
12.Martwe zło (2013)
13.Najście (2007)
14.V/H/S (2012)
15.Antychryst (2009)
16.Mama (2013)
17.Napaść (2010)
18.The Collector (2009)
19.Łowca trolli (2010)
20.Wzgórza mają oczy (2006)