Co się wydarzyło w Madison County
Pożegnanie z Afryką
Choć nie wiem specjalnie o jakie podobieństwo Ci chodzi ;)
To obydwa jak najbardziej :) Jeśli uda Ci się zdobyć obejrzyj Kukułkę.
Jeśli lubisz kostiumowe to:
Wiek niewinności
Niebezpieczne związki
Jakby się dobrze przyjrzeć to w 99% filmów zawarty jest jakiś wątek miłosny ;) . Ale daj znać jak obejrzysz któryś i Ci się spodoba.
Ja z kolei mogę polecić "Stanley and Iris" oraz "Conversations with other women" ;)
"Frankie i Johnny"
http://www.filmweb.pl/film/Frankie+i+Johnny-1991-5719
"John i Mary"
http://www.filmweb.pl/film/John+i+Mary-1969-6608
Ostatnio ściągnąłem film pt. "7:39". Melodramat. Moim zdaniem bardzo przyjemny, ciekawy, temat może i oklepany ale fajnie się oglądało, aktorzy też grali dobrze. W ogóle po raz pierwszy widziałem ich na ekranie. Ale to pewnie dla tego że to film produkcji brytyjskiej. Polecam.
7:39 jest filmem zdecydowanie odpowiadającym gustowi widza, któremu podobał się film pt. ,,Zakochać się". Widać liczne zaczerpnięcia, jednak to mimo wszystko wariacja na temat zdrady emocjonalnej ukazanej przez pryzmat dzisiejszego zapotrzebowania kina. Zgoła inne problemy, choć z początku - wydawać by się mogły - analogiczne do przedstawionych w obrazie Grosbarda. Polecam, pomimo co poniektórych wątków mdłych. Jest interesującą odmianą od odgrzewanych motywów filmowych, stara się wnieść nowy rodzaj emocjonalności i zmusza do refleksji nad granicami naszej moralności i czy rzeczywiście posiada ona tak sztywne ramy, jak w to chcemy wierzyć.
Nie oglądałem "Zakochać się" chociaż bardzo chcę go obejrzeć już od pewnego czasu. Więc nie mogę nic powiedzieć na jego temat. Natomiast nie tak dawno oglądałem "Przed wschodem słońca". I powiem że to właśnie w tym filmie dostrzegłem sporo wspólnych elementów związanych z filmem "7:39". Raczej powinienem napisać odwrotnie bo to przecież "przed wschodem słońca" wyszło jako pierwsze.