który z filmów o Gwiazdkach Wam się najbardziej podobał?? mi w kolejności:
1. "Zwycięzcy i Grzesznicy"
2. "Moje Szczęśliwe Gwiazdki"
3. "Na Celowniku".
mało w tych filmach Jackie Chana, ale ekipa świrniętych ex-przestępców jest świetna. Na scenie z niewidzialnością popłakałam się ze śmiechu - genialny chwyt...
Według mnie dobry film, fajne kino akurat na niedzielne popołudnie. No i jeszcze ten młody Jackie, bajka, oceniam 7/10
nie jestem zachwycony. Po pierwsze: za mało Jakie Chana. Jakie gra tu tylko epizod spodziewałem się czegoś więcej. Po drugie: dużo zbędnej gadaniny i dużo scen z głupawym humorem ( np. Scena z niewidzialnością ) po trzecie za mało scen walk. Na plus mogę zaliczyć scenę ulicznego karambolu ( nigdy czegoś takiego nie...
... za mało Jackie Chana,gra tu rolę drugoplanową,jego postać wydaje się być wciśnięta do filmu na siłę i ma tylko dwie krótkie sceny walk.Mimo wszystko film ogląda się przyjemnie,świetne tempo,imponujace sceny kaskaderskie i dużo głupawego chińskiego humoru(scena z niewidzialnością jest bezcenna!).6/10