który z filmów o Gwiazdkach Wam się najbardziej podobał?? mi w kolejności:
1. "Zwycięzcy i Grzesznicy"
2. "Moje Szczęśliwe Gwiazdki"
3. "Na Celowniku".
mało w tych filmach Jackie Chana, ale ekipa świrniętych ex-przestępców jest świetna. Na scenie z niewidzialnością popłakałam się ze śmiechu - genialny chwyt komediowy.
Mnie zostało jeszcze "Na celowniku". Ale na tą chwilę moje typy są dokładnie takie same. Na mnie nadal największe wrażenie robią sceny kaskaderskie i choreografia walk. Takie rzeczy w filmie, który ma prawie 40 lat! W U S and A jeszcze westerny kręcili...