News Corp. oraz NBC Universal poinformowały, że wspólnie zaprezentują nowy serwis internetowy, mający być konkurencją dla YouTube Google?a.
Na stronie będą dostępne programy telewizyjne umieszczone w całości, filmy oraz klipy, w tym popularne
"Saturday Night Live" i
"Simpsonowie", oraz hity kinowe, takie jak
"Diabeł Ubiera się u Prady" czy
"Borat". Strona będzie darmowa, zyski będą czerpane z emitowanych reklam.
"To jest coś zupełnie nowego dla Internetu" ? powiedział Peter Chernin, przewodniczący News Corp ? "Będziemy mieli ofertę dla każdego widza. Po raz pierwszy dostaną dokładnie to, czego chcą ? profesjonalnie wyprodukowane klipy"
W momencie premiery na stronie będą dostępne w pełnej formie znane produkcje, takie jak Heroes, 24, House, My Name is Earl, Światła Stadionów oraz The Tonight Show a także wiele znanych produkcji obecnie znajdujących się w telewizyjnym archiwum, oraz filmy Mała Miss, Tożsamość Bourne?a i Krucjata Bourne?a.