9 lutego 2001 r. na ekrany amerykańskich kin wejdzie
"Hannibal", najnowszy film z udziałem
Anthony'ego Hopkinsa i
Julianne Moore opowiadający o najpopularniejszym kanibalu XX w. czyli doktorze Hanibalu Lecterze. Kampania promocyjna tego obrazu, jaką przeprowadza obecnie wytwórnia MGM, może okazać się jedną z najciekawszych w swojej klasie. Już teraz przedstawiciele wytwórni przesłali do mediów kilkaset taśm, na których nagrany został szept doktora, którym zaprasza on agentkę Clarice Sterling do nawiązania z nim kontaktu (
I couldn't help noticing on the FBI's rather dull public Web site that I have been hoisted from the bureau's archives of the common criminal and elevated into the more prestigious 10 most-wanted list. Is this coincidence? Are you back on the case? If so, goody, goody, because I need some action, Clarice. I need to come out of retirement and return to public life.) Nagranie to zostanie wyemitowane w kilkuset stacjach radiowych. Specjaliści od rekalmy zapowiadają kolejne działania, ale na razie nie ujawniają dokładnie na czym będą one polegały.