Uma Thurman twarzą Virgin Media

Mediarun.pl / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/Uma+Thurman+twarz%C4%85+Virgin+Media-33071
Aktorka Uma Thurman została główną postacią wartej 20 mln funtów kampanii brytyjskiej sieci kablowej NTL, która związana jest ze zmianą nazwy sieci na Virgin Media. Thurman pojawi się w reklamach telewizyjnych w przyszłym miesiącu.

Kampania ma na celu poinformowanie widzów o zmianie nazwy oraz o rozszerzonej ofercie sieci. W ubiegłym roku NTL przejęła należące do Richarda Bransona udziały w koncernie Virgin Mobile za 961 mln funtów. W ramach umowy Branson oddał swój 72 proc. akcji w Virgin Mobile w zamian za 14 proc. udział w całym połączonym przedsiębiorstwie.

Dzięki tej fuzji, sieć kablowa mogła znacznie rozszerzyć oferowane przez siebie usługi i wyjść poza telewizję. Obecnie w ofercie sieci znajdują się m.in. telefonia komórkowa czy szerokopasmowy dostęp do internetu.

Virgin często wykorzystuje gwiazdy w swoich kampaniach reklamowych, do najsłynniejszych należą Kate Moss i Pamela Anderson. - Jesteśmy podekscytowani, że Uma będzie z nami współpracowała - podkreśla James Kydd, managing director w Virgin Media.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones