Aktorka
Uma Thurman została główną postacią wartej 20 mln funtów kampanii brytyjskiej sieci kablowej NTL, która związana jest ze zmianą nazwy sieci na Virgin Media.
Thurman pojawi się w reklamach telewizyjnych w przyszłym miesiącu.
Kampania ma na celu poinformowanie widzów o zmianie nazwy oraz o rozszerzonej ofercie sieci. W ubiegłym roku NTL przejęła należące do Richarda Bransona udziały w koncernie Virgin Mobile za 961 mln funtów. W ramach umowy Branson oddał swój 72 proc. akcji w Virgin Mobile w zamian za 14 proc. udział w całym połączonym przedsiębiorstwie.
Dzięki tej fuzji, sieć kablowa mogła znacznie rozszerzyć oferowane przez siebie usługi i wyjść poza telewizję. Obecnie w ofercie sieci znajdują się m.in. telefonia komórkowa czy szerokopasmowy dostęp do internetu.
Virgin często wykorzystuje gwiazdy w swoich kampaniach reklamowych, do najsłynniejszych należą
Kate Moss i
Pamela Anderson. - Jesteśmy podekscytowani, że Uma będzie z nami współpracowała - podkreśla James Kydd, managing director w Virgin Media.