Które filmy Żuławskiego uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP 5 wygląda w sposób następujący:
1. Trzecia część nocy
2. Diabeł
3. Na srebrnym globie
4. Opętanie
5. Moje noce są piękniejsze niż wasze dni
1. Opętanie
2. Na srebrnym globie
3. Trzecia część nocy
4. Diabeł
5. Pavoncello
6. Najważniejsze to kochać
7. Pieśń triumfującej miłości
8. Kosmos
9. Błękitna nuta