jaki jest Waszym zdaniem najlepszy kawałek Red Hot Chili Peppers?
dla mnie:
1. Otherside (nieziemska solówka Johna, genialny utwór, świetny surrealistyczny teledysk który wpisuje się idealnie w jej klimat i Anthony w tych boskich blond włosach :)
Snow (najbardziej pozytywna piosenka jaka kiedykolwiek powstała, lekka, przyjemna melodia; poprawia mi humor nawet kiedy mam totalnie zjebany dzień :x )
obie na miejscu 1. bo są tak samo genialne
2. Scar Tisue (podobnie do Otherside, kojarzy mi się z całkowitą wolnością i niezależnością...:)
3. Soul to squeeze (mówiąc krótko: po prostu kwintesencja muzyki RHCP ;)
4. Californication (oprócz świetnej muzyki, świetny tekst-krytyka komercjalizacji, bycia "trendy" i życia dla sławy)
i wiele, wiele innych (a w zasadzie prawie każda)
poza tym za najlepszą płytę w ogóle uważam Californication- wspaniałe solówki Johny'ego, który po powrocie do zespołu tchnął w niego trochę świeżości i nadał nowe brzmienie ;)
A ja nie potrafię wskazać 'mojej ulubionej',bo chyba takiej nie mam;)
zmieniają mi się w takim tempie,jak przesłuchuję płyty. Może jak już ze wszystkimi się zaznajomię to będę w stanie jakieś ulubione wskazać ;P
teraz jestem na etapie Mother's Milk więc aktualnie moimi ulubionymi są Good Time Boys, Higher Ground, Knock Me Down itd. ale ogólnie to całą łykam w całości i ze smakiem;p
ale kocham Can't Stop i teledysk to tej piosenki jest jednym z moich dwóch ulubionych ever:p;D
1. Otherside - absolutnie i bez zastrzeżeń
2. Under the Bridge - od tego momentu zacząłem uważniej słuchać RHCP
3. yyyy na pozycji trzeciej uplasowały się: "Can't Stop", "By the Way", "Californication", "Don't Forget Me", "Dani California", "Breaking the Girl", "Especially in Michigan" i "Falling Into Grace"
Wyróżnienia otrzymały: "One Big Mob", "On Mercury" i oczywiście "Dosed"
zajebiste jest RHCP wiec pytanie jaka jest ich najlepsza czy tez ulubiona piosenka bo wydaje mi sie ze to miales na mysli nie jest mozliwym wskazac. tak naprawdw wszystko zalezy od nastroju. czasem najbardziej lubie Californication, a jak jestem pobudzony i wesoly na maxa wlaczam By The Way. a jak jest mi smutno to Otherside i Scar Tissue. natomiast niezaleznie od nastroju wstep do Paralell Universe
o jeju, mam tyle ulubionych ich piosenek, że nie potrafię zliczyć. ale te najlepsze to chyba Californication, Under the Bridge, Suck my kiss, Funky Monks, Snow, Slow Cheetah, I Could Have Lied, Can't Stop, By the way....dobra, dalej nie chce mi się wymieniać, ich wszystkie piosenki są dla mnie nieziemskie :)
Oprócz wymienionych przez was pozycji b.lubię utwór "Charlie" - szczególnie solówkę Johna pod koniec. :D
Zdecydowanie Under the bridge. Jest jedną z najlepszych ballad rockowych, o samotności. Wspaniała, bo melodyjna i genialna, bo prawdziwa. ;)
Poza tym:
* Californication - niezapomniana solówka Johna,
* Snow - mega pozytywna i świetna technicznie,
* Slow Cheetah - wydaje mi się, że trochę niedoceniana ze względu na tekst, ale muzyka + śpiew - klasa,
* Brendan's death song - znakomity riff, trochę smutna, ale przyjemna,
* Dani California - kapitalna od początku do końca:)
* Can't stop - bardzo rytmiczna i zabawna,
* By the way - wpadająca w ucho, polecam teledysk;),
* Happiness Loves Company - lekki klawy kawałek na poprawienie humoru,
* Aeoroplane - charakterystyczna, błoga,
* Scar tissue - jedna z najlepszych solówek Johna,
* Road trippin' - smutna ballada z gorzkim, ale pięknym akcentem.
Kocham wszystkie, ale najbardziej:
1. "The Zephyr Song"
2. "By the way" i "Otherside"
3. "Californication"
4. "Dani California"
Wszystkie są cudowne:) Nie potrafię wybrać najlepszej, ale zapodam taką której w tym temacie jeszcze nikt nie wymienił - "Blood Sugar Sex Magik" , fantastyczna gitara Johna i te zrywy wokalne Anthonego, po prostu esencja Red Hotów
http://www.youtube.com/watch?v=L5bCMLIA5Fk
Moim zdaniem najlepsze piosenki RHCP to:
1. I Could Die For You.
2. Venice Queen.
3. Porcelain.
4. Don't Forget Me.
5. Pea - nawet ta piosenka ma coś w sobie : D
zakochałam się w 'Stadium Arcadium' od pierwszego przesłuchania. ta piosenka jest tak śliczna, prawdziwa i po prostu magiczna, że za każdym razem, kiedy jej słucham, mam ciarki.
ta jest pierwsza, ale na 2. miejscu znalazłoby się wiele innych... ze spokojniejszych to Porcelain, I could have lied, Don't forget me, Road Trippin', Californication...
a z żywszych, cóż.. wiele tego jest ^^. Scar tissue, Blood Sugar Sex Magic, Breaking the girl, especially in michigan, storm in a teacup...
są najlepsi i tyle! ;)
Bardzo trudny wybór, zważywszy na to, że jest to genialny zespół(jeden z moich ulubionych). Cóż chyba "Charlie", "Can't Stop", "Aeroplane", "The Zephyr Song".
Nie wiem jak solo składające się z 4 dźwięków i trwające nie wiecej niż 10 sek moze być nieziemskie (Otherside) :P Ale spoko, tez lubię te piosenkę :P Za to ja najbardziej lubię Sir Psycho Sexy i cały album Blood Sugar Sex Magic. Oprócz tego Soul to Squeeze i Don't Forget Me jako dobre klimatyczne balladki