Ilustrowana arcyciekawymi archiwaliami korespondencja dwóch przyjaciółek, które studiowały razem w Bukareszcie pod koniec lat 70., w filmie Petri jest pretekstem do niezwykłej filmowej podróży w czasie. Co łączy ogarnięty rewolucyjnym wrzeniem Iran oraz socjalistyczną Rumunię z jej maskowanym przez entuzjastyczną propagandę marazmem? I tu, i tam nadzieja na lepszą przyszłość niknie w cieniu ideologicznych dogmatów, na których straży zawsze stoją podobni do siebie smutni panowie w ciemnych płaszczach.
Cristiemu doskonale udaje się pogodzić pracę w szeregach przesiąkniętej toksyczną męskością policji, a życiem w związku za zamkniętymi drzwiami z Hadim. Pewnego dnia jego jednostka zostaje wezwana do interwencji w trakcie homofobicznego protestu przeciw projekcji filmu LGBT+ w lokalnym kinie. Gdy jednym z widzów okazuje się jego były, jego życiowy spokój lega w gruzach.
Ivana zaprasza przyjaciół, rodzinę i byłych kochanków, aby na podstawie scenariusza zagrali samych siebie w historii o kobiecie na skraju załamania nerwowego. Nad brzegiem Dunaju dramat przemienia się w komedię.
Młoda reżyserka teatralna Mariana Marin próbuje przeprowadzić rekonstrukcję zdobycia Odessy w 1941 r. przez rumuńską armię, która doprowadziła do zamordowania tysięcy Żydów.
Niewinne postrzeganie śmierci oczyma dziecka. Krótka, ale bardzo intensywna opowieść o świadomości śmierci, chwili, której każdy ma stawić czoło w pewnym momencie życia.
Kiedy Marius, rozwodnik, przyjeżdża po swoją córeczkę, by zabrać ją na wakacje, wplątuje się w pełną humoru, przemocy, policyjnych interwencji i miłosnych wyznań walkę.
Delia, po wygranej w konkursie organizowanym przez producenta napojów gazowanych, musi wystąpić w reklamie. Wszystko idzie gładko do momentu, kiedy staje się jasne, że Delia i rodzice mają inne pomysły na to, co zrobić z nagrodą.
Poszkodowany w wypadku mężczyzna zgadza się wziąć udział w rewolucyjnej terapii genowej, która może przywrócić mu zdrowie. Ale nie wszystko idzie zgodnie z planem.