Ziemia 2 - klasyk, Nowe przygody supermana - to bylo cos, Nowojorscy gliniarze - solidne kino policyjne, Ostry dyzur - chyba stworzyl dosc malo odcinkow, zeby cos konkretnego powiedziec, Sliders - bardzo pozadna prdukcja SF, Wybrancy Obcych - swietna saga SF, Nocny kurs - nadspodziewanie udana produkcja, Na powierzchni - tego jednego nie ogladalem, ale sadzac po recenzjach znowu mu sie udalo. Czyli, gdy Alcala bierze sie za producje w TV wiadomo, ze bedzi to cos dobrego i wciagajacego.