Samotnie wychowująca córkę kobieta, która ledwo wiąże koniec z końcem, dołącza do upadającego start-upu farmaceutycznego, gdzie zostaje uwikłana w nielegalną działalność.
Pierwsza kobieta dziekan wywodząca się z mniejszości próbuje sprostać zawrotnym wymaganiom i wysokim oczekiwaniom na podupadającym wydziale anglistyki.
Outsiderka Sarah, która uwielbia rękodzieło, konie i seriale kryminalne z wątkami nadprzyrodzonymi, orientuje się, że jej coraz bardziej świadome sny zaczynają przeplatać się z realnym życiem.
Czy można uniknąć nieuczciwości w związku? Dwie młode kobiety przeprowadzają intymny eksperyment, jednak z końcem doświadczenia wygasa również namiętność.
Święto Dziękczynia. Podczas kolacji w domu Chrisa trwa zagorzała dyskusja nt. zmuszania obywateli do podpisania kontrowerysjnej przysięgi patriotycznej. Niespodziewanie zjawiają się dwaj agenci chcący wyjaśnić antyrządowe poglądy mężczyzny.
Ceniona amerykańska reżyserka Lynn Shelton lubi przyglądać się połamanym, doświadczonym przez los, ale jednocześnie nietracącym nadziei bohaterom. Nie inaczej jest w przypadku Outside In, gdzie ciasno splatają się losy trzech osób. Pierwszą z nich jest niespełna 40-letni Chris, który po długiej odsiadce, będącej konsekwencją błędów młodości, przedterminowo wychodzi z więzienia. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie pomoc jego byłej nauczycielki z liceum Carol. Kobieta z kolei utknęła w małżeństwie, gdzie od dłuższego czasu miłość zastąpiona została rutyną dnia codziennego. Próbujący przystosować się do "nowego" życia Chris budzi jej zainteresowanie, zwłaszcza że mężczyzna szybko daje jej do zrozumienia, iż nie jest mu obojętna. Jednocześnie z bohaterem zaprzyjaźnia się córka Carol - Hilde, która widzi w nim pokrewną duszę i szansę na zrozumienie.