Świetna rola młodej Soo-yeon w Bo-go-ship-da.
Mam wrażenie, że to najbardziej zapracowana młoda aktorka w Korei. Gdzie się nie pojawia tam zostawia za sobą naprawdę duże wrażenie. Czy gra dobrą czy złą postać naprawdę potrafi wyzwalać emocje u widza.
z tego co zauważyłam to ona zawsze gra starsze postacie niż jej rzeczywisty wiek
bo wygląda tak. W Missing You miałą 13, grała 15tkę wi wyglądała na 15-16. Jak patrzę na jej zdjęcia wtedy to nie weirzę że to 13latka.
Szybszy to pierwsza udana krzyżówka człowieka i buraka. Niestety nudzi mu się na polu i dlatego robi tyle wpisów na Filmweb.
Zgadzam się...oglądam właśnie Let's fight ghost i jestem pod wrażeniem. Jest szalenie naturalna i prześliczna. A co do I miss You to szacunek dla niej za tą rolę bo z pewnością była ona trudna dla 13latki.
W miss faktycznie pokazała klasę.
Dzięki za Kontrakt Małżeński. Drama w moim typie.
Nie ma za co....jak ktoś lubi sie powzruszać tak na maksa to ta drama jest idealna a przy tym nie przesadzona no i ma świetne zakończenie. Chyba nie śledzisz dram na bieżąco(też przestaje to lubić) ale jest teraz sporo fajnych dram.
Ja czekam aż drama ukaze się cała i będzie miała dobrą oglądalność. Nie lubię czekać na kolejne odcinki. Marriage contract obejrzałam w 3 dni. Chociaż zdarza mi się oglądać też z odcinka na odcinek(teraz tak oglądam "W" z Lee Jong-Suk), ale to wyjątki.
Własnie też mnie zaczyna denerwować to ogladanie po jednym odcinku. Z serialami produkcji amerykańskiej bądź europejskiej nie mam tego problemu. Ale w przypadku dram często albo początek jest nudny a potem super albo na odwrót i potem ciężko ocenić czy była dobra czy nie:) Mało jest dram które wciągają od początku i są świetne aż do końca. Teraz własnie jestem na 13 odc Lets fight ghost i jak narazie super. Fabuła ciekawa(zauważyłam, że cenię wszystkie dramy o duchach) a główni bohaterowie po prostu cudowni. Bardzo podoba mi się wątek miłosny...jest subtelny, rozwija się powoli ale nie nuży. Oby tak dalej.
A może Ty mi coś polecisz co ostatnio widziałaś?
Niestety, nie. Obejrzałam kilka dram, ale z wyjatkiem "Cheon-il-eui Yak-sook" są słabsze w porównaniu z Contract.
Ocenias na 8 co jest w Twoim rankingu baaardzo wysoko:) Zaczęłam właśnie Who are you school 2015 bo jestem na fali z Kim So Hyun ale po niej na 100% zabiorę się za Cheon-il-eui Yak-sook. Piszą, że to serialowe A moment to remember czyli rewelacja. Lubię sobie popłakać:)