Starzejąca się gwiazda telewizyjnego show doświadcza potwornych konsekwencji zażycia nielegalnego leku, który ma ją zmienić w młodszą, lepszą wersję samej siebie.
Nominowany do Oscara® reżyser Raoul Peck ("Nie jestem twoim murzynem") przybliża życie i twórczość jednego z pierwszych czarnoskórych niezależnych fotografów w Republice Południowej Afryki. Wczesne zdjęcia Ernesta Cole'a, wstrząsające w momencie publikacji, odsłaniały brutalność apartheidu i życie czarnej społeczności pod jego jarzmem. Po ucieczce z RPA w 1966 roku Cole osiedlił się w Stanach Zjednoczonych, gdzie intensywnie fotografował Nowy Jork i amerykańskie Południe. Był zafascynowany tym, jak kraj mógł być jednocześnie radykalnie inny, a zarazem niepokojąco podobny do kultury segregacji rasowej w jego ojczyźnie. W tym okresie opublikował swoje przełomowe dzieło - album fotograficzny "House of Bondage", który był potępieniem apartheidu. Choć książka została zakazana w RPA, ugruntowała pozycję Cole’a jako jednego z najwybitniejszych fotografów swoich czasów, gdy miał zaledwie 27 lat. Po jego śmierci w szwedzkim banku odnaleziono ponad 60 000 negatywów na kliszach 35 mm, które przez dekady uważano za zaginione. Wśród nich znajdowały się tysiące nieznanych dotąd zdjęć zrobionych przez Cole’a w USA. Pomimo trudnej sytuacji pod koniec życia fotograf nigdy nie stracił zapału to dokumentowania życia tych, których nie widać i których nikt nie obserwuje. Na podstawie odnalezionych zdjęć opublikowano album zdjęciowy zatytułowany "The True America". Opowiadając historię twórcy za pomocą jego własnych zapisków, wspomnień najbliższych oraz bezkompromisowych fotografii, film stanowi ponowne odkrycie dla nowego pokolenia kluczowego czarnego artysty.
Avril, niezależna prawniczka specjalizująca się w sprawach skazanych na niepowodzenie, podejmuje się obrony psa o imieniu Cosmos w surrealistycznej rozprawie sądowej, stawiając czoła systemowi prawnemu i broniąc praw kobiet oraz zwierząt.
Malik dowiaduje się, że jego teść został aresztowany. Prawniczka oferuje Malikowi układ: udział w ryzykownym napadzie w zamian za wolność teścia i innego oskarżonego.
Pewnej nocy, w zatłoczonym paryskim metrze, ona i on wpadają na siebie. Kłótnia, w którą się wdają, niespodziewanie rozbudza w obojgu gorące pożądanie.
Dla pięćdziesięciokilkuletniej Mady (w tej roli gwiazda brazylijskiego kina Regina Casé) nie ma rzeczy niemożliwych. To jedna z tych bohaterek, które potrafią wyjść obronną ręką z każdej, nawet najtrudniejszej opresji, a wszelkie problemy, jakie stają na jej drodze, zbywa niewinnym uśmiechem, za którym kryje się sprytny plan. Kobieta pracuje dla bogatej rodziny z Rio de Janeiro, doglądając ich luksusowej rezydencji. Dowodzi domowym personelem, załatwia niezbędne sprawunki, opiekuje się schorowanym nestorem rodu, a po godzinach marzy o rozkręceniu własnego interesu. Liczy, że w realizacji celu pomoże jej stojący na czele familii wpływowy Edgar. Sytuacja zmienia się diametralnie z chwilą, gdy do rezydencji wchodzi policja, a mężczyzna zostaje podejrzany o udział w największej aferze korupcyjnej w historii Brazylii. W jednej chwili Madá, podobnie jak pozostały personel, pozbawiona zostaje pracy i wynagrodzenia. Coś, co dla wielu byłoby powodem do załamania, dla rezolutnej i zuchwałej bohaterki okaże się niespodziewaną szansą.
Kiedy Marius, rozwodnik, przyjeżdża po swoją córeczkę, by zabrać ją na wakacje, wplątuje się w pełną humoru, przemocy, policyjnych interwencji i miłosnych wyznań walkę.