oto moja propozycja 5-ciu najlepszych filmów Tonego:
1. Człowiek w ogniu
2. Ostatni skaut
3. Karmazynowy przypływ
4. Wróg publiczny
5. Top gun ;)
Te co oglądałem:
1.Człowiek w ogniu 9/10
2.Wróg Publiczny 9/10
3.Prawdziwy Romans 8/10
4.Zawód: Szpieg 8/10
5.Gliniarz Beverly Hills 2 8/10
6.Fan 8/10
7.Top Gun 7/10
8.Ostatni Skaut 7/10
9.Metro Strachu 5/10
10.Niepowstrzymany 4/10
11.Deja Vu 3/10
Karmazynowy Przypływ oglądałem ale średnio pamiętam więc przed ponownym seansem nie oceniam.
1. Prawdziwy romans - 8/10
2. Fan - 7/10
3. Wróg publiczny - 6/10
4. Niepowstrzymany - 6/10
5. Człowiek w ogniu - 6/10
6. Gliniarz z Beverly Hills II - 6/10
7. Top Gun - 5/10
8. Zagadka nieśmiertelności - 3/10
Deja Vu właśnie całkiem fajne jest. Zwłaszcza jak ktoś lubi paradoksy czasowe. A tak to udane połączenie SF i kina akcji. Oba te elementy na wysokim poziomie tu są.
Zagadka nieśmiertelności – 9
Prawdziwy romans – 9
Człowiek w ogniu – 8
Ostatni skaut – 8
Karmazynowy przypływ – 8
Wróg publiczny – 7
Gliniarz z Beverly Hills II – 7
Niepowstrzymany – 7
Domino – 7
Zawód: Szpieg – 7
Odwet – 7
Szybki jak błyskawica – 7
Fan – 7
Metro strachu – 6
Top Gun – 6
Deja Vu – 6
1. Ostatni skaut - 7/10
2. Domino - 6/10
3. Prawdziwy romans - 6/10
4. Człowiek w ogniu - 5/10
5. Zawód: szpieg - 5/10
6. Deja Vu - 5/10
7. Top Gun - 2/10
8. Metro strachu - 1/10
1. Wróg publiczny - 7/10
2. Deja Vu - 7/10
3. Top Gun - 5/10
4. Człowiek w ogniu - 5/10
5. Szybki jak błyskawica - 3/10
1. Wróg publiczny - 8/10
2. Prawdziwy romans - 7/10
3. Deja Vu - 7/10
4. Niepowstrzymany - 7/10
5. Zawód: Szpieg - 6/10
6. Ostatni skaut - 6/10
7. Karmazynowy przypływ - 6/10
8. Top Gun - 5/10
9. Człowiek w ogniu - 5/10
10. Szybki jak błyskawica - 3/10
11. Odwet - 3/10
Ja na razie widziałem tylko 5 filmów Tony'ego. Reszta albo do odświeżenia (jak Top Gun) lub zobaczenia w ogóle.
1. Wróg publiczny - 8/10 *
2. Fan - 8/10 *
3. Zawód : Szpieg - 8/10
4. Deja Vu - 6/10
5. Domino - 4/10
* to pozycje ulubione od wielu lat
1.Prawdziwy romans 9= /10 (gdyby nie to tragiczne zakończenie byłoby wyżej, ale dobrze że jest Tarantino's Cut)
2.Człowiek w ogniu 8+/10
3.Wróg publiczny 8/10
4.Fan 7+/10
5.Karmazynowy przypływ 7+/10
Po ponownym obejrzeniu Karmazynowego... , Człowieka... i Fana zmieniam ranking:
1. Fan - 9
2. Prawdziwy romans - 8+
3. Człowiek w ogniu - 8
4. Wróg publiczny - 8
5. Karmazynowy przypływ 8-
1 - Zagadka nieśmiertelności - 10
2 - Wróg publiczny - 9
3 - Człowiek w ogniu - 9
4 - Domino - 9
5 - Ostatni skaut - 8
6 - Top Gun - 7
7 - Karmazynowy przypływ - 7
8 - Niepowstrzymany - 7
9 - Days of Thunder - 5
10 - Fan - 5
11 - Metro strachu - 5
---------------------------------------------
12 - Deja Vu - 3
.
.
1 - Zagadka nieśmiertelności - 10
.
2 - Wróg publiczny - 9
3 - Człowiek w ogniu - 9
4 - Domino - 9
.
5 - Ostatni skaut - 8
6 - Prawdziwy romans - 8
.
7 - Top Gun - 7
8 - Karmazynowy przypływ - 7
9 - Niepowstrzymany - 7
.
10 - Zawód: szpieg - 6
.
11 - Szybki jak błyskawica - 5
12 - Fan - 5
13 - Metro strachu - 5
.
14 - Gliniarz z Beverly Hills 2 - 4
.
15 - Odwet - 3
16 - Deja Vu - 3
.
.
!. Prawdziwy Romans 10/10
2. Ostatnii Skaut 10/10
3. Fan 10/10
4. Czlowiek w Ogniu 10/10
5. Gliniarz z Beverly Hills 2 9/10
1. The Fan.
2. Prawdziwy romans.
3. Człowiek w ogniu.
4.Ostatni skaut.
5. Top Gun i Zagadka nieśmiertelności ex aequo.
1: Wróg publiczny 8/10
2: Zawód: Szpieg 7/10
3: Karmazynowy przypływ 7/10
4: Prawdziwy romans 7/10
5: Ostatni skaut 7/10
6: Deja Vu 7/10
7: Człowiek w ogniu 6/10
8: Niepowstrzymany 6/10
9: Top Gun 5/10
10: Agent Orange 4/10
1. True Romance 7/10
2. Man on Fire 5/10
3. Deja Vu 5/10
4. The Hunger 4/10
5. The Last Boy Scout 3/10
6. Top Gun 3/10
7. Days of Thunder 3/10
8. Unstoppable 3/10
Tony Scott:
1. Ostatni skaut - 7/10
2. Wróg publiczny - 7/10
3. Prawdziwy romans - 7/10
4. Deja vu - 7/10
5. Top Gun - 6/10
6. Karmazynowy przypływ - 6/10
7. Gliniarz z Beverly Hills II - 6/10
8. Zawód: Szpieg - 6/10
9. Niepowstrzymany - 5/10
10. Człowiek w ogniu - 5/10
11. Szybki jak błyskawica - 4/10
12. Metro strachu - 4/10
13. Domino - 3/10
14. Fan - 2/10
1. Prawdziwy romans - 8/10
2. Deja Vu - 8/10
3. Wróg publiczny - 8/10
4. Niepowstrzymany - 7/10
5. Człowiek w ogniu - 7/10
6. Karmazynowy przypływ - 7/10
7. Fan - 7/10
8. Zagadka nieśmiertelności - 6/10
9. Zawód: Szpieg - 6/10
10. Domino - 6/10
11. Odwet - 6/10
12. Gliniarz z Beverly Hills II - 5/10
13. Ostatni skaut - 5/10
14. Top Gun - 5/10
15. Szybki jak błyskawica - 5/10
16. Metro strachu - 5/10
1. Prawdziwy romans 7/10
2. Karmazynowy przypływ 7/10
3. Top Gun 6/10
5. Zagadka nieśmiertelności 5/10
6. Wróg publiczny 5/10