PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=595358}

Homeland

7,9 65 398
ocen
7,9 10 1 65398
7,0 12
ocen krytyków
Homeland
powrót do forum serialu Homeland

Nie wierzę, że ten serial się tak stoczył. Albo to mnie już nuży. Był piękny odcinek z tą akcją z gościem od internetowego szpachlowania prezydent. I miałam nadzieję, że dalej będzie podobnie. A tu dupa. Głównie dwie rzeczy, które tak bardzo mnie raziły fabularnie:
1. Zaginiona Simon. Przecież prezydent wiedziała, że Saul prowadzi tą sprawę od innej strony. Zanim zaczęła zastraszać Moskwę nie przyszło jej do głowy, żeby chociaż poinformować o tym Saula, skoro on się tym zajmował? Jak dla mnie podstawowa rzecz.
2. Dante. Trucizna. Serio? Nie znam się na tym jakoś wyjątkowo dobrze, ale przecież są jakieś środki placebo, tak? Choćby takie dla alkoholików, które wywołują nieprzyjemne skutki. Ale oni na serio otruli człowieka tylko po to, żeby coś sprawdzić. Okrucieństwo to jedno - ale drugie - ich naiwność, że na pewno to się dobrze skończy i wielkie zdumienie kiedy odtrutka nie zadziałała. To ludzki organizm, zatrzymanie akcji serca. Wszystko się może zdarzyć.
Mam wrażenie, że po prostu pomysły im się skończyły i karykaturalnie powtarzają co już było - nóż w ręce Brodiego podczas przesłuchania. No to teraz dajemy z trucizną, hell yea.
Śmieszyło mnie jeszcze jak Saul był taki pewny siebie i zastraszał Maksa. A potem przyszła Carrie i już się z niego potulny piesek zrobił.
Dałam 10 temu serialowi za cudowne pierwsze dwa sezony. Ale teraz to schodzi coraz niżej. Carrie zawsze była kontrowersyjną postacią, mającą mnóstwo antyfanów. Ale ja zawsze ją bardzo lubiłam. Teraz jednak naprawdę uważam, że to jest męczące. Fajny pomysł na bohatera z problemami psychicznymi, jednak jako GŁÓWNA postać - zbyt męczy jej oglądanie.

ocenił(a) serial na 8
ZamknijDrzwi

Dobrze prawisz!

ZamknijDrzwi