Według mnie sztuczne sceny walk i słaba gra aktorska i irytujący główny bohater.
Przebrnąłem jakoś przez 1 sezon,ale ledwo...mimo,że po paru 1 odcinkach nie było tragedii to z biegiem czasu było coraz gorzej.
Nie wciągnął mnie i na pewno nie należy ta produkcja do seriali,które ogląda się jednym tchem i czeka z niecierpliwością na kolejny sezon.
Mój ranking seriali Marvela to:
1.DAREDEVIL
2.JESSICA JONES
3.AGENT CARTER
4.LUKE CAGE
5.IRON FIST
Niestety nie wziąłem się jeszcze za Marvel agents of shields,ale jestem pewny,że przebije iron fista bo gorzej być nie może
mogło być gorzej na przykład ekranizacje batmana były w większości totalnymi porażkami przykładem najlepszym jest teraz Batman vs. Superman albo Catwoman kiedyś
no w porównaniu do poprzednich marvela seriali słabo rzeczywiście ale mogło być gorzej i tak