Szukam podobnych filmów i seriali. Nie musi byc porwania w tle ale agenci CIA itp szpiedzy dużo akcji. Mam nadzieje że mi pomożecie.:-)
Hej andreyo24, jeszcze nie widziałem, więc nie wiem, ale mam w planach ten serial nadrobić:-D teraz jest lato i nie mam czasu na seriale, zawsze na jesień/zime biore i nadrabiam jakieś serale na tą jesień mam zaplanowane narazie brekin bad, wiec może i 24 nadrobie, chociaż na jesieni rusza pełno seriali, które oglądam na bierząco uzbierało się trochę :-)
Hej...No to powiem Ci że Breaking Bad też mistrzostwo świata,tylko że tam nie ma cały czas akcji,ale to jeden z nielicznych kilku seriali które oceniłem na 10 (zresztą tak jak 24 godziny). Tylko nie zniechęcaj sie pierwszym sezonem ,bo dla mnie był troche nudny,ale jak już złapał to nie puścił hehe. Musze napisać że Ci zazdroszcze że masz jeszcze przed sobą 5 sezonów Breaka i 8 sezonów 24 godziny :)) daj znaka jak obejrzysz.
ok spoko na pewno się odezwie :-) a słuchaj w poprzednią zimę nadrabiałem Zakazane imperium i Dextera co myślisz o tych serialach ? jestem ciekawy twojej opinii :-D
Zakazane Imperium nie oglądałem, a Dexter też mi sie bardzo spodobał,chociaż też dopiero mnie wciągnął tak od drugiego sezonu. A jak z tym Zakazanym Imperium,warto oglądać?
Zakazane Imperium to bardzo specficzny serial...:-) jego główną zaletą jest klimat, klimat, i jeszcze raz klimat:-D akcji jest w nim mało, ale gdy już jest to jest na najwyszym powziomie. Mi najbardziej podobał się drugi sezon, można go porównać do Gry o Tron XX wieku :-D niektórzy mówią że serial przynudza, ale ja go serdecznie polecam jest rewelacjny.
przeglądam wlasnie swoje wszystkie stare wypowiedzi z filmweb... fajnie tak sobie poprzypominać stare bazgroły :)... i chce zapytać ,jak tam serial 24 godziny ? :)
Hej, witam miło że piszesz, niestety jeszcze nie wziąłem się za "24godziny" a to z powodu braku czasu, wiesz praca, szkoła, jeszcze inne filmy, seriale, które oglądam na bieżąco no i książki, które uwielbiam czytać. Na razie nadrabiam rewelacyjny komediowy serial "The Office" 24h muszą poczekać na inne czasy ;-). A co tam u ciebie jak leci ?
Nie do końca jeden...
Zwłaszcza,że zaproponowane przez Ciebie pozycje nawet w najmniejszym stopniiu nie nawiązują do prośby jasia9208...
Oglądałeś w ogóle seriale, które proponujesz? Nie sądzę...
Seriale opowiadają o grupie sledczych w departamentach policji w Miami oraz Nowym Yorku [CSI: Crime Scene Investigation]
Polecam "24 godziny" - dla mnie najlepszy serial w tym klimacie!!!
Oprócz tego ciekawe sa też np "Undercovers" - taki z przymrużeniem oka, O spalonym szpiegu "BURN NOTICE", młodej agentce "COVERT AFFAIRS". Z podobnego klimatu ciekawy jest "HUMAN TARGETT". Szkoda tylko, że 1 i ostatni z w/w zostaly anulowane. no i MacGyver - agent organizacji Phoenix ;p "NIKITA" z Maggie Q też jest ciekawa, choć momentami przerysowana
Ja polecam oczywiście "Nikitę" , jak jedna osoba już to przede mną zrobiła.
Mi z kolei "Human Target" nie przypadł do gustu.
"Fringe" - jeśli lubisz też sci-fi, powinien Ci się ten serial spodobać.
No i ja jeszcze lubię "Orphan Black" (serial naprawdę warty uwagi) i "Continuum".
Jak lubisz szpiegów, agentów itp. to obejrzyj "Dextera" albo "Chucka".
Ja czekam na "Blacklist", ale ten serial dopiero będzie miał start, ale też będzie coś w tym typie.
Ewentualnie można podciągnąć "Arrow", ale trochę nudnawy się zrobił, zauważyłam.
Jeśli nadal chcesz to Kontra (Strike Back) idealny dla ciebie serial. Tak mi się zdaje. Akcja cały czas. :]