1. Wampirzyca z San Francisco / Wampir z zatoki San Francisco
2. Bliskie spotkania bliskiego stopnia / Bliskie spotkania Scooby’ego stopnia
3. Upiór w świecie cudów / Nocne widmo starego Londynu
Chyba najbardziej mroczne :P
1. Bliskie spotkania Scobby'ego stopnia.
2. Nagrody nietoperza
3. Latający kościotrup
Moje ulubione odcinki i chyba jedne z mroczniejszych ;]
1. Wampirzyca z San Frascisco
2. Zamykajcie drzwi to Minotaur
3. Potyczki ze smokiem.
Oczywiście wszystkie ze starym oryginalnym dubbingiem.
Znam tytuły z oryginalnego klasycznego dubbingu z kaset Hanna Barbera z 1989 roku.
Najbardziej mroczne według mnie
1. Wampiry strzygi upiory HB vol. 12
2. Upiór w świecie cudów HB vol. 3
3. Dwadzieścia tysięcy podwodnych wrzasków HB vol. 8
1. Upiór w świecie cudów
2. Wampirzyca z zatoki
3. Błękitny skarabeusz
4. Wampiry, strzygi, upiory
5. Zielony demon
Wszystkie odcinki z tej serii są świetne czyli 15 części, oczywiscie ze starym, lektorem :)
ale jeśli miałbym wybrac 3 najlepsze to:
1. Minotaur przychodzi nocą
2. Wampirzyca z San Francisco
3. Zielony demon
1. Shadow Creature (The Ghoul, the Bat and the Ugly) 11/10
2. Lady Vampire of the Bay (I Left My Neck in San Francisco) 11/10
3. Ghost of the Great Haldane (The Sorcerer's a Menace) 10/10
4. Star Creature ( When You Wish Upon a Star Creature) 10/10
5. Jeremiah Pratt (Rocky Mountain Yiiiii!) 9/10
6. Sea Beast ( Twenty Thousand Screams Under the Sea) 9/10
7. Alien ( Strange Encounters of a Scooby Kind) 9/10
8. Minotaur ( Lock the Door, It's a Minotaur!) 9/10
9. Devil Bear (The Hairy Scare of the Devil Bear) 9/10
10. Dragon Beast (The Demon of the Dugout) 8/10
11. Sky Skeleton (The Scary Sky Skeleton) 8/10
12. Neon Phantom ( The Neon Phantom of the Roller Disco!) 8/10
13. Blue Scarab ( The Scarab Lives!) 7/10
14. Snake Demon ( Shiver and Shake, That Demon's a Snake) 7/10
15. Night Ghoul (The Night Ghoul of Wonderworld) 7/10
16. Carl and Tony (The Ransom of Scooby Chief) 5/10
1. Wampirzyca z San Francisco
2. Wampiry, strzygi, upiory
3. Duch gór skalistych