Klip "W tym filmie zagrałbym nawet krzesło" - Marcin Dorociński o "Jesteś Bogiem" Jesteś Bogiem(2012): klip "W tym filmie zagrałbym nawet krzesło" - Marcin Dorociński o "Jesteś Bogiem"
Trzej przyjaciele, Magik, Rahim i Fokus, zakładają grupę Paktofonika. Nie podejrzewają, że ich utwory zmienią oblicze polskiego hip-hopu, stając się głosem młodego pokolenia.

komentarze 17

Najlepsze wypowiedzi
  • Najlepsze wypowiedzi
  • Od najnowszych
GonnaLiberateYourMadness
Ijaaaaa, słyszycie od 0:12 jak jego słowa są zmontowane ?
3
1
alan91
Dlaczego jego wypowiedź jest tak poklejona po jednym słowie? Brzmi jak "call me maybe" w wykonaniu Obamy.
1
damianan_2
ktos mi powie jak mam ogladnac normalnie film na trej durnej stronce >? nie interesuje mnie zwiastun z przed 5 lat
1
jarql
@damianan_2 trolling level pro :) normalnie wygrałeś te internety
Ameriel
Wygląda i brzmi, jakby się naćpał ^_^
freckles_
NicolettaHavana zgadzam się:P Ciekawe tylko, czy mu za to zapłacili? Bo to całkiem możliwe i jak tak, to od razu wiadomo że gadał to co mu kazano.
NicolettaHavana
Dorociński to mądry facet i fajny gość. Skoro coś takiego mówi, to z pełną odpowiedzialnością i jest tego świadom.
kasia_jns
słyszeć tak wspaniałą muzykę w filmie to co jak co, ale niesamowite doświadczenie, i nie spodziewałam się, ze tego dożyje
alien_2
Fajnie powiedziane, że nie robili muzyki dla kasy czy dla występu w Tańcu z gwiazdami.
Dymiano
chociaż mógłby zagrać jakąś większą rolę ;p
Hammerdon
Ja wychowałem się na twórczości PFK, K44, Warszafskiego Deszczu, Fisza, OSTR-ego itd, wtedy to było moje życie, ich piosenki były rzeczywistością, teraz gdy jestem już trochę starszy i patrzę co dzieje się z polskim hip- hopem, to po prostu ręce mi opadają... Na film napewno pójdę, jako fan od jakichś 10 lat polskiego hh. Pozdro
1
msmsms
Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem

programy Filmwebu