movie się

"Predator", "Juliusz", "Tajemnice Silver Lake"

Zapraszamy do polubienia naszego fanpage'a na Facebooku:
https://www.facebook.com/movie.sie.filmweb

zwiastuny filmowe

komentarze 49

Najlepsze wypowiedzi
  • Najlepsze wypowiedzi
  • Od najnowszych
IshowyouTrue
Łysy to C**j w ramach podsumowania .
11
powerbul_2
@IshowyouTrue łysy tak pier.oli aż ciężko go słuchać . Jemu wiecznie coś się nie podoba
Oswaldd
@IshowyouTrue łysy czasem wku*wia ale czasem jest spoko i gada rozsądnie
1
xxadrianxx
@IshowyouTrue Dajże mu spokój, wszyscy trzej są spoko. :)
clavier
tajemnice silver lake - wchodzę w to
2
michul1987
To komediowe gówno wam sie podoba? litości
2
harcepan
A ja tam tego nie kupuje, że jedyną drogą dla klasyków lat 80. jest dążenie do niejako autoparodii na wzór tego co się stało wcześniej z Terminatorem. Jeśli przyjmiemy że tylko w ten sposób można to robić, to jest naprawdę zła droga.
2
raphael1331
@harcepan w pełni się zgadzam i najlepszym tego przykładem są w większości dzisiejsze horrory. tak jakby nikt nie miał jaj żeby zrobić np jakąś dobrą sieczkę choćby klasy b bez tego całego 'mrugania okiem'. nowego Predatora jeszcze nie widziałem ale jestem pewien, że z tego tematu można by jeszcze wiele wycisnąć i to w dobrym stylu. i lczę, że ktoś to zrobi.
piter86
Oni tak na poważnie z tym Predatorem? Co Szanowny Walkiewicz palił przed seansem?
2
michul1987
@piter86 dawno przestał być autorytetem niestety
xxadrianxx
@emil_866 Uwielbiam ich słuchać, nawet jeśli czasem przeintelektualizują jakąś myśl. Bardzo inteligentni, czujący kino, ludzie.
raphael1331
Predator 2 only for dvd?? moim zdaniem bezbłędny i absolutnie niedoceniony sequel.
____OSCAR____
Pan Jakub musi od czasu do czasu zjeść Snickersa.
punisher_83
Pierwszy raz zgadzam się w 100 % z panem Jakubem ("Łysym" jak to nazywacie)
LOBO9
Phill Norwood, Randy Stradley, Chris Warner "Aliens vs Predator". Według tego komiksu to właśnie Predatorzy wysyłali na planetę jajka Alienów, by później na nie polować. Nie był tylko myśliwym. W tym komiksie, Predator, pokazany był jako twórca tych stworzeń dla celów "rozrywkowych" tzn. polowań na nie. Jak widać ktoś tu nie czytał komiksów i opiera się głównie na uniwersum filmowym, a zapomniał o komiksach.
LOBO9
@LOBO9 to wie w jaki sposób technologia tworzenia Alienów dostała się w ręce Predatorów? Było to gdzieś wyjaśnione w komiksach?
raphael1331
@LOBO9 masz na myśliu komiks z 1994r.? owszem, łowcy celowo używali obcych jako zwierzyny do polowania ale nie przypominam sobie żeby gdziekolwiek powiedziano, że ich stworzyli.
LOBO9
@raphael1331 tak mam na myśli ten komiks. Zapomniałem dodać "" przy "twórcy". Jedno jest pewne. Predatorzy pozyskali tą technologię od hmmm... olbrzymów (nie wiem jak ta rasa się nazywa), by robić na Alienów polowania. Mogło, być również tak, że Predatorzy znaleźli gdzieś dużo skupisko tych jaj i wykorzystują je do zarażania planet Alienami. Mało też wiemy na temat Predatorów. To co widzimy w filmach, komiksach to głównie wojownicy. Nie wiemy czy mają w swojej rasie ekipę naukowców, inżynierów (jakoś tą swoja technologię musieli stworzyć i nie sądzę by byli prymitywni).
raphael1331
@LOBO9 ok, ok. chodziło mi tylko o to, że Ty po prostu snujesz pewne domysły, dzielisz się obserwacjami, a nie odnosisz do konkretnej wiedzy z komiksów czy filmów. co do twoich teorii i 'wynalezieniu' obcych przez łowców - można by wymyślić masę scenariuszy o tym jak na siebie wpadli. pewne jest jedno - Xenomorphy musiały spodobać się rasie arcydrapieżników, których głównym celem jest doskonalenie się w walce i sztuce przetrwania. spodobały się im jako wyzwanie. szkoda, że jak do tej pory filmy tak ch*jowo [podejmują ten temat.
Vangelis7
ale z tymi reklamami to dalibyście sobie siana
JohnTheBrave
Warto siebyło wybrać na TSL taki dziwny tojest film. Predatora to na VOD poczekacpoczekać a na "Juliusza" szkoda czasu
zbigniew886
@JohnTheBrave akurat Juliusz mi się podoba, ale za jego dramatyczny wydźwięk, a nie komediowy, chociaż niektóre żarty były spoko... Predatora to już żeśmy sobie krótko pod ocenami omówiliśmy, a co do TSL, byłem wczoraj na seansie i mam mieszane uczucia... podobał mi się ten film, ta jego tajemniczość, ta realizacja, Andrew zagrał kapitalnie, ale gdzieś w tej tajemniczości się pogubiłem
1
laxman
Chyba przekonaliście mnie do ,,TSL". Od wczorajszego seansu chodzę jak ten typowy typek, nie wiem, co o nim sądzić. Ale pdosuwacie raczej trafne odczytanie - a więc jest to nieoczywisty list miłosny do popkultury, który jednocześnie jej nie przecenia, a należycie docenia. Nie ma też co przesadzać i dobrze, że nie poruszyliście tematu owego (SPOILER) bunkrowania (Koniec SPOILERA). To był słabszy moment filmu, nie kleił się z całą resztą.
olka0207
"Predator" fatalny, "Juliusz" niestety bardzo przeciętny, no a "Tajemnice Silver Lake" to film dość specyficzny. Dorastałam w latach '90 i bardzo fajnie było cofnąć się do lat dzieciństwa poprzez mnóstwo nawiązań do popkultury tamtego czasu. Gorzej z fabułą, ale i tak warto bo to na pewno film inny niż wszystkie - plus świetny Andrew Garfield (jeśli ktoś lubi tego aktora, ja akurat należę do tej grupy).
Oswaldd
@olka0207 dlaczego fatalny? a czego oczekiwalas po tym filmie? tylko nie pisz ze logiki, niemozliwe zeby ludzie byli tak naiwni :P
olka0207
@Oswaldd Nie oczekiwałam tak naprawdę wiele, a dostałam głupotkę dla dzieci i parodię kultowej serii tak naprawdę. No ale każdy lubi co innego. Nie mam jednakowoż problemu z tymi, którym film się podobał.
Oswaldd
@olka0207 szkoda ze nie ma na twoim profilu ulubionych filmow, ciekawy jestem jakie filmy lubisz
olka0207
@Oswaldd A co to ma do rzeczy? O ile mi wiadomo mam publiczny profil.
Oswaldd
@olka0207 hmm to trzeba być teraz zalogowanym żeby zobaczyć ulubione filmy innych użytkowników, dawno mnie nie było na filmwebie to nie zdążyłem ogarnąć nowych zasad :) sorry , a tak tylko z ciekawości chciałem zobaczyć, jest to takie dziwne? ;]
Oswaldd
@olka0207 propsy za ojców chrzestnych i sopranosów
pliki8
Tajemnice Silver Lake w Koninie i okolicach nigdzie tego nie grają WTF? nie chce mi się jechać 100 km na film a chętnie bym obejrzał :(
kyle_reese
"Predator, 2018 Juliusz, 2018 Tajemnice Silver Lake, 2018" - i już wiadomo, że nie warto tego oglądać. Czy nie dałoby się zmienić redakcji na jakąś bardziej poważniejszą? - tak dla złagodzenia skrajnego niezadowolenia po zmasakrowaniu użytkownikom indywidualnych profili.
kadim_filmweb
przecież predator to złota malina ty durny brodaczu wyciągnij głowę z dupy
7
katedra
Szanuję odcinek z samego rana i szanuję różnorodność (nareszcie!) filmów z repertuaru kinowego!
4
Oswaldd
ja od nowego Predatora oczekiwałem jednego i poszedłem tylko w jednym celu : zobaczyc efektywna napieprzanke i badaasowego Predzia masakrujacego wszystko co sie rusza a dostalem dodatkowo humor wiec film mi sie bardzo podobal
2
dezertx
@Oswaldd dokładnie. Niektórzy to chyba czczą tą postać a nie zdają sobie sprawy że to stwór z kosmosu co zabija ludzi. Tylko tyle. Nie ma tu głębi, przemiany bohatera, rozkminek egzystencjalnych. Jest rozwałka i żarty. Walkiewicz jedyny który to rozumie.
hudylobo
Co za filmwebowa pedofilia "redaktorow". Typy po podniecaja sie za kazdym razem dziecinnym humorem MCU, obracaja sie na piecie humorem na doroslo....istna pedofilia ;)