Zwiastun Nr 2 (polskie napisy) Avengers: Koniec gry(2019): zwiastun nr 2 (polskie napisy)
Po wymazaniu połowy życia we Wszechświecie przez Thanosa, Avengersi starają się zrobić wszystko co konieczne, aby pokonać szalonego tytana.

komentarze 190

Najlepsze wypowiedzi
  • Najlepsze wypowiedzi
  • Od najnowszych
dezertx
Jaram się jak Asgard. Dużo w zwiastunie scenek z poprzednich filmów. Cała ekipa w jednakowych kombinezonach sugeruje że wyruszają w podróż w czasie/do innego wymiaru. Kapitan Marvel jednak wygląda na doczepioną na siłę.
49
vangance
@dezertx Jak dla mnie będzie świetna chemia z Thorem. Russo potrafią zrozumieć postać jak mało kto
13
dezertx
@vangance coś jak rywalizacja z HULKIEM? Jestem na tak
5
Claren
@dezertx Albo po prostu lecą w kosmos, mi to wygląda na kombinezony właśnie do podróży w kosmosie.
2
dezertx
@Claren Nebula by się raczej nie musiała przebierać skoro jest cyborgiem
5
Gonciar
@dezertx może quantum realm do podróży w czasie <3?
3
streetbrother
@dezertx dla mnie strasznie wymęczony trailer, trwał tylko 2 minuty a nie mogłem się doczekać końca. Żadnej akcji, żadnej chemii, kwadratowo zbudowana nostalgia. Po prostu nijak. :/
2
kuba270
@dezertx Wspomniałeś, że cała ekipa w jednakowych kombinezonach. W ekipie są też laski. I wyobraźmy sobie teraz takie civil war między bohaterkami, bo "ta bijacz ubrała się jak ja". :P
8
dezertx
@kuba270 Avengers 5 - Thanos ubiera się u Prady ;)
3
arirania02
@streetbrother Bo trailery Marvela mają na celu pojawić się, podjarać ludzi i nie przekazać absolutnie nic XD Ale ludzi zaczyna to ciekawić, wymyślają te wszystkie teorie spiskowe, nikt ze studia nic nie spojleruje (no chyba że jest Tomem Holland'em XD), ludzie coraz bardziej się nakręcają i wkońcu MUSZĄ iść do kina bo nie wytrzymają jak nie dowiedzą się co się stało. A taki sobie świetnie zrobiony trailer, który zdradza 3/4 fabuły raczej nie przyciągnie do kin tłumów. Więc za słabymi trailerami kryje się chwyt marketingowy, który ma na celu rozbudzić ciekawość i przyciągnąć ludzi. A tak po za tym to coś wyczuwam że za trailerem Endgame kryje się jeszcze zaje.bisty film
2
miduraa11
Normalnie ciary od samego początku. Genialnie wyszły w tym zwiastunie flashbacki. Iron Man, który zapoczątkował to kim jest w jaskini. Kapitan Ameryka, który z chudego chłopaka stał się przywódcą Avengersów. Thor z Odynem.. I pomyśleć jaką on przemianę przeszedł z narwanego gościa na prawdziwego Boga piorunów. Ten moment kiedy Tony mówi "Whatever it takes".. Oczy, aż łzawią bo chyba wszyscy wiemy, że ktoś musi się poświęcić w tym filmie i jak dla mnie to będzie on :/
33
SidLeniwiec
@miduraa11 Kurcze mogli poświeci kapitan marvel zamiast Irona
11
dezertx
@SidLeniwiec dajmy już spokój RDJ. Stary już się robi. Niech nagra Sherlocka3
3
toyminator
@miduraa11 A ja jestem pewny, że w końcu Kapitan zginie.
SidLeniwiec
@dezertx Sherlock 3 jak najbardziej tak. Ale na razie nie widzę nikogo kto mógłby zastąpić RDJ w roli Irona .
dezertx
@SidLeniwiec będzie Iron Pantera, Kapitanka, i jeszcze jakieś nowe postacie lgbt w składzie new Avengers tak zapowiedział Kevin Feige
vangance
@miduraa11 jak dla mnie Captain America sie poświęci jest to logiczne z jego postacią, Tony moim zdanime zasługuję na Happy Ending. :) Ale zobaczymy.
3
John__88
@vangance Z przecieków wynika, że Kapitan Ameryka poświeci się dla wszystkich zakładając rękawice i odczyniając pstrykniecie Thanosa, natomiast Tony przejdzie na emeryturę.
cristiano171
@miduraa11 Tony przeżyje. To jest taka zmyłka. Padnie Kapitan Ameryka
siper322
@John__88 Jakie przecieki? Jakaś gownoteorie z reddita nazywasz przecirkiem? No błagam
schmittu
@miduraa11 Też myślę, że to będzie koniec Tony'ego. W tych retrospekcjach wyeksponowany jest czerwony kolor. Być może to wskazówka?
Rincewind85
Pewnie się wyłamię trochę, ale cieszę się, że Hawkeye wraca. Nie jest to niczyj ulubiony Avengrs i mój też nie, ale był w grupie od początku i jego nieobecność w Infinity War troszkę bolała w oczy. Zasłużył na swoje 5 minut mam nadzieję, że odegra jakąś ważną rolę w czwartej części. Swoją drogą trochę się zdziwiłem, że Infinity War nie został najbardziej kasowym filmem na świecie w historii, myślę, że Endgame ma szansę to nadrobić.
23
dezertx
@Rincewind85 Hawkeye miał fajna rolę do odegrania w Avengers 2 i ogólnie jest takim najbliższym normalnym ludziom bohaterem
6
Rincewind85
@dezertx nie zrozum mnie źle, nie chodzi mi o to, że hawkeye jest zbędny. Chociaż troszkę jest;P Chyba najbardziej heytowana postać i jedyna ktorej braku mozna by bylo w avengers 3 nie zauwazyc. Ale ja to zjawisko po prostu stwierdzam, że istnieje. Dla mnie nigdy nie był jakimś zbędnym frajerem. Uważam, że jest postacią niesprawiedliwie przez twórców i fanów potraktowaną. I serio liczę, że chociaż w tym filmie dadzą mu jakąś ważną rolę bo dotąd był w cieniu chyba wszystkich dosłownie. Nawet nie tyle mi szkoda postaci co aktora^^
5
dezertx
@Rincewind85 On się tutaj ewidentnie bawi. Najlepszy jest w rolach hardych twardzieli jak np Miasto Złodzieji, Hurt Locker, Wind Rover. W odróżnieniu od Hemswortha istnieje poza MCU
1
Rincewind85
@dezertx Problem polega na tym, że MCU to najwieksza marka na rynku filmowym od 10 lat chyba regularnie najwiecej zarabia, zbiera swietne recenzje. Juz dawno jest najbardziej dochodowym projektem filmowym w historii i ciagle srubuje rekors. I ja nie twierdze, ze zyski to wszystko bo kiepskie filmy potrafia zarobic a dobre zbankrutowac. Ale Hemworth dzieki MCU stał się gwiazdą. Nie aktorem z holywood, ktory zrobił parę dobrych filmów ale prawdziwą gwiazdą. Wielu aktorów z mcu istnieje i poza nim, ale i tak chyba to wlasnie MCU moze byc tym co zdefiniuje ich kariery. I uważam, że aktor grający Hawkeya ma pecha bo dostał taką a nie inną rolę w tym gigancie rynku. I dlatego powtórzę trzeci raz - mam nadzieję, że ten film wynagrodzi mu krzywdę jaka jego i jego postac spotkala w mcu. Zasłużył. I bohater i aktor.
3
matrix142
@Rincewind85 Niemogę się z Tobą zgodzić :-D To mój ulubiony członek grupy Avengers
3
descolada
@Rincewind85 Nieprawda, ja go lubię od samego początku, właśnie za tą przyziemność. No i to spotkanie z Nat...
2
Skaza
W tej krótkiej zajawce Captain Marvel kupiła mnie bardziej niż przez cały swój solowy film. Russo zrobią z niej dobrą postać.
22
dezertx
@Skaza Czyżby bracia Russoe wyjęli jej kij z tyłka... ups źle to zabrzmiało ....
2
FireJach
@dezertx Steve Rogers ma przez caly czas i jakos nikt nie marudzi :P
toyminator
No i fajnie że nic w sumie nie zdradzają . A ta muzyczka..To im się naprawdę udało przez tyle lat ;D
13
SidLeniwiec
Nie podobają mi się te białe uniformy ale za to blond Czarna Wdowa mmmmmm . I znowu 2 mld pękną jak nic , moją kaskę już macie zarezerwowaną .
16
katedra
@SidLeniwiec Prawdopodobnie dzięki nimi będą mogli podróżować między wymiarami lub w czasie
SidLeniwiec
@katedra Pewnie tak właśnie będzie co nie zmienia faktu że od razu raziły mnie po oczach. Może jeszcze coś zmienią.
1
1
Vitcher
@SidLeniwiec aż się chyba skuszę na kino, dawno nie byłem... :D
1
Alex_Tyler
@SidLeniwiec Blond to już była cały czas w poprzedniej części. Tu widać zmieni fryzurę 3 razy. Z jasnego blond na ciemniejszy, a potem na czerwony jak w pierwszych filmach.
SzalonyHeniek
Podoba mi się to ,że zwiastun nie ujawnia praktycznie nic.
8
adaszwd
Nebula jako Avenger Spoko ;) dobrze,że znów niewiele pokazali.
3
maniakel
Marvel tu lepiej wygląda niż w swoim solowym filmie :D:D:D:D a pomyśleć jak wygladała 21 Jump Street
3
riccardo_filmweb
Trailer, który nie pokazuje połowy akcji z filmu albo najlepiej od razu całego?! 11111!!!!! Tak nie może być! Jedyna wytwórnia, która nie ma ludzi za ******. Szacun Marvel.
5
Alex_Tyler
@riccardo_filmweb Spokojnie, jeszcze dadzą taki z rozwałką jak to było z Infinity War. ja jednak kolejnego nie obejrzę ze względu na spoilery.
siper322
@Alex_Tyler Zawsze sa tylko 2 trailery ekspercie. Teraz zostały tv spoty, które bedą 30 sekundowa zlepka najlepszych scen dotychczas pokazanych + kilka nowych, które pewnie jak trailer 1, trailer 2 i tv spot z okazji Super Bowl nie beda za wiele zdradzac
2
Alex_Tyler
@siper322 Ekspercie, tamten pierwszy to taki teaser. Z teaserami i trailerami potrafi być łącznie nieraz 4-5 do filmu, nie licząc spotów szanowny ekspercie.
PvPM4gister
Praktycznie nigdy mnie jakoś zwiastuny nie przekonują, bo zawsze pokazują to, co w sumie ja widzieć nie chcę. Cap.Marvel będzie tutaj jak Strange w IW, kluczowa postać, która swój film również miała w granicach przyzwoitości, i to na pewno będzie podkreślone, ale to co mnie najbardziej urzekło w innym znaczeniu tego słowa, to paskudne białe stroje. Mogli je sobie darować, no chyba, że w filmie ich nie będzie, to nawet się ucieszę, no i mogli nie pokazywać Starka wraz z ekipą, bo poprzedni zwiastun, który pokazywał go w nieciekawej sytuacji, tutaj mówi wprost Eeee, wszystko jest okej... wciąż jest dobrze, Stark ma się świetnie, chociaż zwiastun temu nie miał nawet żarcia na pokładzie.
2
FireJach
@PvPM4gister wygladaja jak te plastikowe jednorazowe pudelka z jedzeniem haha :D
PvPM4gister
@FireJach I dodatkowo połączone z nową fryzurą Hawkeye'a, tworzą tak paskudną całość, przypominającą bardzo filmy DC, a tymbardziej okropny strój flash'a, i jeszcze gorszego Cyborga z JL :D
barszczu_theOne
W pierwszym zwiastunie zrobili klimat jakby Tony miał zaraz umrzeć i każdy sie przejmował jak on wybrnie z tej trudnej sytuacji, ale tutaj twórcy pokazują "eee, wszystko jest ok" zanim się jeszcze zaczął film. Tragiczny ruch z ich strony.
2
wilkuns
@barszczu_theOne Dokładnie, mogli nie pokazywać Tonego jak idzie z wszystkimi w białym uniformie.
4
t130
@barszczu_theOne Kto wie, może dodali go tam komputerowo tylko na potrzebę zwiastunu? W Infinity War mieliśmy już podobną sytuację z Hulkiem
siper322
@t130 Zdajesz Ty sobie sprawę z tego, że te stroje są wykonane w nanotechnologii? W scenie z Roninem na statku(?) uciekającym przed wybuchem widać "krzyształ" na jego ręce, który będzie miec kazdy i który będzie służyć do aktywacji stroju. I tylko Stark może stworayć takie stroje, więc twoja teoria własnie legła w gruzach. Zresztą to było oczywiste, że Stark zjednoczy sie z Avengers na Ziemi
siper322
@barszczu_theOne No kazdy myślący wiedział, że w końcu wybrnie z tego, więc o co ten lament? Przecież nie pokazali jak wybrnie.
schmittu
@siper322 Ja bym nie był taki pewny tego, że wybrnie. Przypomnij sobie trailery z IW. Hulk hasał tam w scenie końcowej z całą ekipą. :)
Szczery997
Szczerze ponuro mhrocznie sie zrobilo w MCU !;)
1
JohnTheBrave
Zobaczymy co się stanie w MCU po tym filmie
1
Mike-l
Myślę, że Marvel dobrze rozegrał kampanię marketingową "Endgame'u", żeby nie oberwało się "Cpt Marvel". Teraz się zacznie hype. Swoją drogą widzę tu spór kompetencyjny kapitanów.
1
joana020
Hmm, jak idą w tych białych strojach, to jest tam też Tony (1:56), a więc chyba jednak jakoś się znowu wyratuje z "sytuacji bez wyjścia" :P
adamsasowski
@joana020 Marvel lubi bawić się zwiastunami, jak to było np. z Hulkiem przy Infinity War, dlatego nic nie jest jeszcze na 100% pewne
Dzikopysk
James Gunn oficjalnie wraca na stanowisko reżysera Guardians of the Galaxy 3. Ktoś w Disney najwyraźniej poszedł po rozum do głowy.
Torres3200
To ma być trailer? Przy Infinity War zwiastuny zbudowały taki hype, że nie mogło się wytrzymać, a tutaj otrzymujemy kolejny zupełnie nijaki trailer. Dobrze, że seria się kończy, bo ewidentnie MCU zaczyna pikować
1
FireJach
@Torres3200 XD film Infinity War byl reklama dla Endgame, poniewaz skonczyl sie w bardzo drastycznym momencie i kazdy czeka. Prezydent MCU powiedzial, ze nie maja zamiaru pokazywac wiecej, niz pierwsze 15-20min filmu. Dlaczego? Poniewaz, chca zaskoczyc fanow i jest to swiadomy zabieg. Nie wiem, skad u ciebie taka dedukcja, ze zaczynaja ,,pikowac''.
s1ekier_filmweb
@siper322 a co za młotek trzyma thor na końcu trailera?
siper322
@s1ekier_filmweb Po prostu tył Stormbreakera wygląda trochę jak Mjolnir. I na Mjolnirze raczej nie moglby sie podeprzeć w rozmowie z Carol, bo jest za krótki, nie sadzisz? XD
2
hatti69
Wszystko ladnie pieknie az do sceny z Brie na koncu....jak to drewno mozna uwazac za aktorke
1
siper322
@hatti69 To niezłe drewno z Oscarem. No ale przeciez znowu sie nie usmiechała szeroko od ucha do ucha, wiec drewno XD Bo przeciez to jedyny wyznacznik aktorstwa. Eh, szkoda ze Ciebie nie zatrudnili w Marvel Studios, na peeno bys wybral lepsza aktorke
2
descolada
@siper322 Oscar Oscarowi nie równy. Ot dostał Oskara taki "Zakochany Szekspir", który pokonał "Szeregowca Ryana" w kategorii"Najlepszy film". To dowód na to, że ta nagroda nie istnieje
hatti69
@siper322 Aktor musi umiec grac emocjami a ona tego nie potrafi
FireJach
@hatti69 a nie pomyslales, ze rezyser kazal jej tak grac? Ja pierdziele, wszystko ludziom trzeba tlumaczyc. Ruszcie glowami czasem
2
hatti69
@FireJach Widzialem jej wczesniejsze role jest to samo
lukaszn022
Cap w ostatniej scenie wygląda na mega wk......,..... ale bedzie łomot !!! :D
ciosina
Normalnie jak fanmade trailer. I ta annoying cpt Marvel ze zbolałą miną...
3
siper322
@ciosina Ojejku, az tak piecze bialego mezczyzne za kazdym razem jak zobaczy Captain Marvel? I bardzo dobrze, ma boleć
1
hatti69
@siper322 A co ty kuzwa masz do bialych mezczyzn?chyba ze jestes rasista to rozumiem
marek_jajos
Zwiastun świetny. Ale Cpt. Marvel..., jak ja czuję, że to będzie wklejona na siłę kicha psująca całość. Co do filmu o niej niewiele się pomyliłem: NUDA. Coś alla black panthar, tj. bez niego świat Marvela byłby DOKŁADNIE taki sam.
2
siper322
@marek_jajos Ta, będzie wklejona na siłę, bo? Bo po prostu jej nie lubisz? Wez sie nie osmieszaj. Kazda postać w tym filmie bedzie miala swoja wazna role do odegrania.
descolada
@siper322 Z tym wklejaniem na siłę chodzi o to, że End Game to kulminacja i zakończenie długiej drogi, jaką przeszli Cap, IM i Thor. I na domknięciu tych wątków film powinien się skupić. KM tu nic nie wnosi.

programy Filmwebu