Zwiastun Nr 5 (polski) Prometeusz(2012): zwiastun nr 5 (polski)
Grupa odkrywców organizuje wyprawę do odległych zakątków wszechświata. Wkrótce poszukiwania początków ludzkości zamienią się w walkę o przetrwanie gatunku.

komentarze 142

Najlepsze wypowiedzi
  • Najlepsze wypowiedzi
  • Od najnowszych
zuram82
Film jest REWELACYJNY!!! Nie rozumiem myslenia tych wszystkich ludzi ktorzy mowia, hohoho to kiepski prequel, a po za tym to zrzynka z aliensow. Wy wiecie co slowo prequel wogole oznacza??? Banda debili i tyle. Prequel – poprzednik, nawiązanie do jakiegoś utworu (zwykle popularnego filmu), opowiadające o wydarzeniach wcześniejszych niż opisane w pierwowzorze.Prequel – poprzednik, nawiązanie do jakiegoś utworu (zwykle popularnego filmu), opowiadające o wydarzeniach wcześniejszych niż opisane w pierwowzorze. Prequele zazwyczaj powstają później niż oryginalne dzieło i często są w nich wyjaśniane wątki i zdarzenia, o których opowiadała główna część (wikipedia). Tak wiec... cholera no nie bede tlumaczyl bo bede, i z siebie idiote robil. Banda niemyslacych klonow...
9
MAGNETO_filmweb
Film świetnie zrobiony i temat rewelacyjny! Więkrzość spodziewało się rozmowy z "Inżynierami" ale.............
1
robson2k5_2
trailer bardzo fajny,naprawde zacheca mnie do obejrzenia,chociaz slyszalem ze film troche rozczarowuje i nie jest dobry
1
pati_71
Fajny film. Widziałam już dawno, ale jeszcze kiedyś obejrzę. Dobre efekty, wartka akcja, ogólnie mi się podobało.
maciek666pl
szczerze mówiąc to cały film zawarty jest w tym zwiastunie, taki megaskrót...
decym
podrasowana kopia Obcego? tak to się zapowiada.
szefprawdziwy
ehh, filmweb i jego banda kretynów....
Spayky_2
wszyscy odradzali mi pójścia do kina, jednak nie posłuchałem ich i poszedłem. Film mnie mile zaskoczył na plus! Może gdyby był nakręcony w czasach powstania "8 pasażera" ta dzisiejsza lemingoza nie skomlałaby jaki był beznadziejny. W dzisiejszych czasach ludzie bardziej oceniają efekty specjalne filmu niż samą treść, co jest krzywdzące dla samego filmu.
przemekas16
Film całkiem przyzwoity. Nie żałuję wydanych pieniędzy, chociaż ten żałosny efekt 3D mogli sobie darować bo wstyd robić tak beznadziejną konwersację. Co do ludzi mających problem z pójściem do kina po przeczytaniu komentarzy to możecie sami sobie tylko pogratulować... Ja zawsze zaglądam na forum dopiero po obejrzeniu filmu, a nie przed gdzie dowiedziałbym bym się połowę fabuły i zakończenie.
Gegza
Niestety, kupa kasy wywalona w błoto, zero klimatu, zero relacji między bohaterami. Nijak nie można tego ułożyć w logiczną całość z Obcym. Muzyka zupełnie inna niż w zapowiedziach ;) coś na kształt patriotycznych przygrywek w kosmosie. Ludzie giną a na Tobie nie robi to wrażenia, żadnego. Efekty, widoczki... Ale idź i sam zobacz, tylko nie licz na coś z klimatem :)
randario
Nic specjalnego, zawiodłem się, gdyby ni 3D to pewnie bym żałował wydanej kasy.
pretorianin
zwastun jest super ale jestem ciekaw jaki jest w całości bo każy chyba wie że calość jest zupełnie inna
nathalie34
zapowiada się ciekawie, niezłe efekty.
hoffi
Film rewelacja a myślę, że to dopiero początek. Będą kolejne części... Brawo Ridley! Dobre S-F. Widać rękę Giggera. Miejsce, gdzie nawigują SJ miód dla oczu. Scott co chwile mrugał oczkiem do fanów Aliena. Wiele nawiązań i podobięstw.
marcin3193
zgadzam się w pełni z CENTURIONEM, nic specjalnego jak na zapowiadany HIT, jeden ufoludek który wygląda jak Arnold w latach świetności , jeden wąż podobny do kobry i jedna przerośnięta ośmiornica, i to cały HIT LATA, a z tą '' aborcją '' to przeszli samych siebie , :D :D :D TOTAL FATAL ERROR
SzarQ0404
Byłem na dzisiejszym seansie i muszę stwierdzić że się nie zawiodłem ;) Skoro film był kiepski to z jakiego powodu całe kino zrywało się co 5 minut :P Polecam chociażby dla samej sceny "porodu" :D (sorki za spoiler :D)
CENTURION2011
Trochę jestem zawiedziony,miał być to dla mnie najlepszy film lata ale poczekam w takim razie na Hobbita.Wszystko OK,tylko za krótki,zbyt przewidywalny,bezsensowna operacja głównej bohaterki gdzie po niej biega jak szalona po statku jak mój szczęśliwy kot jak skorzysta z kuwety.Organizator wycieczki,Pan Weyland wygląda jak z taniego komiksu.Co się stało Panie Scott,po Gladiatorze i Helikopterze wszystko u Pana siadło.Film określę jedynie jako dobry. Gdyby nie efekty specjalne ,zapomniałbym o nim na drugi dzień.
hummin
Polska to kraj krytyków, w tym "jesteście" znakomici, no jeszcze w piciu wódki i okradaniu siebie nawzajem. Film bardzo dobry, polecam każdemu miłośnikowi s-f i nie tylko.
kiral
za takie spoilerowanie, jak w wykonaniu maria2007_filmaniak powinien być przynajmniej ban :/
Hardzia
chciałam obejrzeć....ale skoro już znam "zakończenie" to chyba do kina się nie wybiorę. dziękować
Midnite
maria2007_filmaniak Coś ty tu nabazgrała? A ja to jeszcze przeczytałem. Co się porobiło z tym FilmWebem? Nawet poczytać nie można. Proszę, wmówcie mi, że to bzdury, co ona napisała.
maria2007_filmaniak
Bardzo fajny film, ale niestety trąci Obcym - bohaterka rodzi aliena i pozszywana, wyczerpana i krwawiąca ucieka przez 1/3 filmu i jako jedyna przezywa. Ale reszta super - inna cywilizacja jako nasi inżynierowie - GENIALNE!!!
kaziunciu
Nie wiem dlaczego ale odnosze wrazenie że prometeusz to początek kolejnej serii
DJSign
LeoMessi86 - po pierwsze - odpowiadając na Twój zarzut (bo to chyba był zarzut), że film ze świata Aliena bez aliena, to jak Terminator bez Arniego... No w 4-ce Arni był tylko wyrenderowany komputerowo i to przez jakieś... 20 sek. w całym filmie, a jakoś nie powiedział bym ze film jest do bani. Moim skromnym zdaniem to jedna z lepszych cześci serii (owszem - głównie dzięki Christian'owi Bale). Po drugie - i tu już na prawdę nie wiem o co Ci chodzi... bo jak sądzę nie słyszałeś jeszcze całej ścieżki dźwiękowej z filmu, więc skąd wniosek, ze jest do niczego? Pomijając już to że genialnie wprowadza nastrój strachu, psychozy i jest w cholerę mroczna... Tak jak być powinna ;). Wytłumacz moze ze szczegółami co masz tym dwóm elementom filmu do zarzucenia, bo nie rozumiem o co się czepiasz. Ja nie pamiętam już kiedy ostatnio tak czekałem (i czy w ogóle kiedykolwiek tak czekałem) na nowy film z serii, którą lubię... ba, tą to wręcz uwielbiam. Pewnie nie jestem obiektywny... ale... wali mnie to :D:D
K_U_J_O_N
@mateusz2261 gdybys Ty oglądał dokałdnie wszystkie częsci wiedziałbyś że to nie jest DOKŁADNIE ten statek z 8 pasażera ;) 1. inżynier wybiegł z tej maszyny pilotującej oraz ze statku i zabił go wielki trylobit więc jakim cudem w "jedynce" mogł tam znowu siedzieć ?? 2. statek rozbił się na płaskim podłożu niedaleko widać było inne miesjca gdzie ukryte były statki a w "jedynce" lezał na kompletnym pustkowiu na dodatek był on na górach 3. Prometeusz ląduje na LV-223 a akcja Aliena działa się na LV-426 kolego ;) co do filmu to zaden tak nie spełnia moich oczekiwać :D
bulka29
@mateusz2261 masz racje, nawet z tego co pamiętam w samym trailerze "8 pasazer nostromo" jest pokazany ten statek;).
mateusz2261
a gdyby ktos z was poogladal wszystkie czesci uwaznie to by wiedzial ze statek ktory jest w tym filmie byl rowniez w pierwszej czesci obcego "8 pasazer nostromo" i co niektorzy sie wypowiadaja a nie znaja...pod koniec sie rodzi obcy i na tym sie konczy film..

programy Filmwebu