1. Half-Life
2. Crysis
3. Call of Duty
4. Stalker
5. Medal of Honor
Wszystko rozpatrywane jako serie.
Teraz wygląda to tak mniej więcej:
1. Half- Life
2. Halo
3. Call of Duty
4. Crysis
5. Fear
6. Stalker
7. Duke Nukem
8. Quake
9. Far Cry
10. Bioshock Infinite
1.Serious Sam 2 Starcie
2.Stalker Cień Czarnobyla
3.Vietcong ah te misje w tunelach
4.Bloodlines uspione zlo chyba najstraszniejsza gra jaka powstała autentycznie grając na słuchawkach mozna bylo szykować pampersa jednak technicznie bardzoo słaba
5.Half Life
6.Call of Juarez
7.F.E.A.R.
8. Far Cry 1,2,3
9.Call of Duty
10.Painkiller
1.Half Life 2
2.Call of Duty 2
3.Doom
4.Quake 2
5.S.T.A.L.K.E.R
6.Borderlands
7.FEAR
8.Return to Castle Wolfenstein
9.SiN
10.Painkiller
1. Far Cry
2. Killzone 2
3. Battlefield Bad Company 2
4. F.E.A.R
5. Black
6. Crysis
7. Half-Life
8. Blood
9. Postal 2
10. Doom (1993)
Crysis 1 jako ostatnia gra PC-towa bez ograniczeń, możliwość niszczenia wszystkiego co popadnie od drzew po domy.
Doom 1 bo wszystko co było po nim przez 10 lat było Doomowate.
Kill Zone 2- fajna gra po prostu, dobre rzemiosło, planety i niesamowita grywalność.
Battle Field 4- Ten przypadł mi najbardziej do gustu pojazdy, rozwałka, nakładki na bronie, wielki fun z multi.
Doom 2016- Po prostu połączenie klasyki z nowoczesnością.
Gry się mocno rozwinęły i oczekujemy coraz więcej ale ja wciąż cenie to co było u ich podstaw czyli gameplay cała fabuła dla mnie w shooterach zawsze będzie dodatkiem na siłę. Dlatego staram się oceniać aspekty podstawowej gry.