Gierka ciągle bawi, wciąga i miło się w nią pyka. Choć ma kilka drobnych potknięć, to i tak warto do niej wrócić mimo dwóch dekad na karku. Trochę mi brakuje tego typu gier na rynku. No i fenomenalny, polski dubbing.
Moja recenzja:
http://wpajeczejsieci.blogspot.com/2017/07/larry-7-miosc-na-fali.html
Jedna z lepszych point and click.
Z najlepszych gier tego gatunku polecam te:
Secret of Monkey Island 1990 (Special Edition 2009) - stara wersja PL przez ScummVm, remaster po ENG
Monkey Island 2 1991 (Special Edition 2010) - stara wersja PL przez ScummVm, remaster po ENG
The Curse of Monkey Island 1997 - jest PL
Gabriel Knight: The Sins of the Fathers 1993 (remaster z 2014) - obie wersje PL
Broken Sword The Shadow of the Templars 1996 - PL przez ScummVm, a DIR CUT z 2010 jedynie po ENG
Broken Sword II: The Smoking Mirror 1997 - starsza wersja jest PL, a remaster po ENG
The Longest Journey 1999 - PL oficjalne napisy+dubbing
Dreamfall: The Longest Journey 2006 - PL oficjalne napisy+dubbing
Syberia 2002 - PL oficjalne napisy+dubbing
Syberia 2 2004 - PL oficjalne napisy+dubbing
Indiana Jones and The Fate of Atlantis 1992 - tylko ENG
Day of the Tentacle 1993 - PL stara wersja przez ScummVM, remaster po ENG
Full Throttle 1995 - PL stara wersja przez ScummVM, remaster po ENG
Gobliiins 1991 - PL
Gobliiins 2 1992 PL
Gobliiins 3 1993 PL
The Neverhood 1996
Grim Fandango 1998 PL stara wersja, remaster po ENG
Książę i tchórz 1998 - polska gra PL napisy+dubbing
Jack Orlando 1998 - polska gra PL napisy+dubbing
Black Mirror 2003 - PL oficjalne napisy
Black Mirror II 2009 - PL oficjalne napisy
Black Mirror III 2011 - PL oficjalne napisy
Still Life 2005 - PL oficjalne napisy
Gray Matter 2010 - PL oficjalne napisy
Larry 7: Miłość na fali 1997 - PL oficjalne napisy+dubbing
King's Quest VI 1992 - tylko ENG przez ScummVM
King's Quest VII 1994 - tylko ENG przez ScummVM
Nie wiem czy wiesz, ale w 2018 pojawiła się 8 część Larrego, jest w starym stylu 2d i ma spolszczone napisy,
ale nie spotkała się z tak dobrym przyjęciem jak 7 część Larrego. Podobnie jak Broken Sword V z 2013.
Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry 2018
https://www.youtube.com/watch?v=Z_jsLZ5YofE