film

Meteor kontra Ziemia

Asteroid vs. Earth
2014
1h 31m
Odkrywszy, że ku Ziemi zmierza ogromna asteroida, naukowcy postanawiają zastosować ryzykowną metodę ocalenia planety. więcej mniej
Meteor kontra Ziemia zobacz gdzie obejrzeć online

reżyseria

scenariusz

premiera

Ziemi zagraża potężny deszcz meteorytów. Naukowcy dowiedziawszy się o tym natychmiast przystępują do pracy nad planem wyprowadzenia planety z orbity, dzięki czemu Ziemię ominie tragiczny los dziesięć dni później. Evan Kitsias (Charles Byun), młody naukowiec, opracowuje plan ratowania ludzkości, według którego najlepszym sposobem będzieZiemi zagraża potężny deszcz meteorytów. Naukowcy dowiedziawszy się o tym natychmiast przystępują do pracy nad planem wyprowadzenia planety z orbity, dzięki czemu Ziemię ominie tragiczny los dziesięć dni później. Evan Kitsias (Charles Byun), młody naukowiec, opracowuje plan ratowania ludzkości, według którego najlepszym sposobem będzie detonacja kilku bomb atomowych na Oceanie Spokojnym. Wybuch spowodowałby trzęsienie ziemi, a co za tym idzie usunięcie planety z zasięgu asteroidy. Realizacji pomysłu podejmują się komandor podporucznik Chase Seward (Jason Brooks) oraz morska badaczka Marissa Knox (Tia Carrere).

Asylum, The / Tiki Terrors
Asteroid vs. Earth
T-Minus (tytuł roboczy) USA
W filmie Saipan zostaje opisywany jako opuszczona wyspa pokryta pułapkami z czasów II wojny światowej, podczas gdy w rzeczywistości jest to kwitnący ośrodek turystyczny, którego populacja wynosi około 60 000 mieszkańców.
Film kręcono w Long Beach i Los Angeles (Kalifornia, USA).
Uwaga Spoiler! Ten temat może zawierać treści zdradzające fabułę.

Kochani pomocy !

ocenił(a) film na 10

Kto w tym filmie gra rolę T.V. - tego nastolatka , który odkrył tą asteroidę ? Jeśli macie o nim jakieś informacje , to podajcie link do jego strony na Filmwebie , lub w Wikipedii . Za pomoc dziękuję .

Producent tego filmu wpadł na "genialny" pomysł - należy przesunąć orbitę ziemi, usuwają ją tym samym z drogi asteroidy.
Zadaj sobie widzu pytanie: co łatwiej przesunąć asteroidę czy planetę?

jakwyżej