Dinozaury 3D. Giganty Patagonii

(2007)

Dinosaurs: Giants of Patagonia

0 0 FILM 386881
Dinozaury 3D. Giganty Patagonii (2007)
39 min.
ocena społeczności: niezły
5,6/10
139 głosów
  • 36 osób chce zobaczyć ten film
Ten film nie ma jeszcze zarysu fabuły. Możesz go dodać.

Bazujący na najnowszych odkryciach nauki film przenosi widzów w czasy, kiedy żyły najpotężniejsze okazy ewolucji – dinozaury. Szybka akcja zobacz pełny opis

Dinozaury 3D. Giganty Patagonii (2007)

W pogoni za T-Reksem

Oferta wydaje się prosta – opuszczamy mury przybytków edukacji i biegniemy do kina. czytaj dalej

zobacz pełną obsadę

Bazujący na najnowszych odkryciach nauki film przenosi widzów w czasy, kiedy żyły najpotężniejsze okazy ewolucji – dinozaury. Szybka akcja filmu, niespotykane współcześnie pejzaże, w połączeniu z trójwymiarową technologią IMAX pozwalają niemal poczuć na szyi oddech gigantów Patagonii. "Dinozaury 3D. Giganty Patagonii" to niezwykłe trójwymiarowe widowisko, które zabiera widza do świata sprzed kataklizmów jak moment nadejścia komety, która doprowadziła do wyginięcia dinozaurów. Dinozaury fascynują do tego stopnia, że wielu chciałoby aby wciąż żyły. Najnowszy film w Orange IMAX pt.: "Dinozaury 3D. Giganty Patagonii" pozwala zbliżyć się do tych niesamowitych stworzeń bez narażania życia. Podążając śladami prof. Rudolfa Coria – światowej sławy paleontologa z Argentyny - zobaczymy najważniejsze odkrycia jakich dokonał w Patagonii oraz przeniesiemy się w czasie aby zobaczyć narodziny tych fascynujących gigantów. To właśnie wykopaliska w Patagonii pokazały światu największe stworzenie, które kiedykolwiek stąpało po Ziemi – olbrzymiego roślinożercę – Argentynozaura, a także jego przeciwników – m.in. Gigantozaura, dwunożnego drapieżnika, który śmiało mógł konkurować ze słynnym Tyranozaurem. Nasza planeta wciąż mogłaby być zdominowana przez dinozaury – gdyby nie seria kataklizmów jak np. ... kometa w przestrzeni kosmicznej. Jak zawsze fascynująca i piękna. Jednak ta zjawiła się w czasach, kiedy nikt nie potrafił docenić jej piękna. Dinozaury panują na Ziemi od 180 milionów lat. Ta kometa wyznaczyła koniec ich ery.

pozostałe informacje

zdjęcia:
William Reeve
inne tytuły:
  • Zdjęcia do filmu kręcono w Patagonii (Argentyna).

dyskusja