Ja musze powiedzieć , że " Droga bez powrotu " jest jedną z niewielu serii, która nie uległa tzw. efektowi równi pochyłej. Dzieję się tak z większością filmów ostatniego dwudziestolecia powiedzmy. Nie będe wymieniał wszystkich bo by to za długo trwało, ale moge wymienić chociażby te głośne serie takie jak np. Piła , Szybcy i Wściekli, Resident Evil , Underworld, Anakonda itp, itd. Chodzi tu o to , że im dalsza część tym coraz gorzej się to ogląda. Choć akurat w Pile to mi sie podobała 1 i ostatnia część , a pozostałe to jest shit przez duże S. W "Drodze bez powrotu" tego nie ma, kontynuacje są nie gorsze od poprzedniczek , może nie lepsze , ale nie gorsze napewno. Jest klimat, jest napięcie, jest akcja , są laski, jest troche cielesności w każdej części. Oczywiście 1 część jest tutaj wyznacznikiem tego poziomu, bo w 1 części myśle że poziom jest najwyższy, ale póżniej nie jest gorzej. Oglądałem 5 części, nie wiem czy są kolejne czy nie, ale po tej piątce filmów to sądze , że produkcja ta się wyróżnia na tle innych. Nie jhest to może kasowy hit i arcydzieło światowego kina , ale napewno wszystkie części da sie obejrzeć z przyjemnością.
Kompletnie się z Tobą nie zgadzam. Jedynka była znakomita. Wielokrotnie do niej powracałem i nie nudziła mi się. Dwójka była znacznie gorsza, zbyt dużo latającego miecha i za mało emocji, ale dało się to obejrzeć. Natomiast trójka i kolejne części to już kompletnie dno.
Dla mnie również pierwsza część jest bardzo sentymentalna. Co jakiś czas sięgam po w/w film na półkę z dvd :) Przyznam szczerze, że nie obejrzałem żadnej kolejnej części. Poleciłbyś mi inne odsłony? Mają klimat z jedynki? pozdrawiam
Zgodziłbym się z Tobą w 100% ale niestety pojawiła się już 6 część , która jest po prostu fatalna.
Resident Evil , Underworld, na wszystkich częściach bawie sie mega świetnie . Piła wszystkie dla mnie są super ale najbardziej lubie 3 tam jest najgrubsza akcja . Szybcy i Wściekli pierwsze 4 to takie sobie od 5 już seria rusza porządnie z kopyta i dalej totalną radość